۲۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۲
کد خبر: ۶۵۵۴
مسوول ایمنی و آتش نشانی خطوط لوله و مخابرات منطقه شمالغرب نفت ایران، از برگزاری مانور پدافند غیر عامل در مرکز انتقال نفت ابهر خبر داد
میثم همتی بابیان این مطلب افزود: این مانور در راستای چگونگی مقابله با حملات هوایی و نحوه واکنش در شرایط اضطراری برگزار شد.

وی به نحوه اجرای این مانور، اشاره و تصریح کرد: در این مانور نحوه حمله هوایی توسط دشمن فرضی به نمایش گذاشته شد و پس از اعلام آژیر خطر افراد حاضر در مانور خود را سریعا به نزدیک ترین پناهگاه ممکن رسانند تا بدون استفاده از ابزارآلات جنگی خسارات و هزینه های جانی و مالی را به حداقل برسانند.

همتی با بیان اینکه برگزاری این مانور نوعی تمرین و افزایش آمادگی هنگام برخورد با خطرات احتمالی است گفت: این مانور طبق سناریوی از پیش تعیین شده اجرا شد تا نیروهای حاضر نحوه عملکرد و توانایی هایی خود را سنجیده و در برخورد با حوادث آمادگی بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به حضور دستگاه های ذیربط در این مانور، تصریح کرد: آتش نشانی، سپاه و کمیته بحران شهرستان ابهر با منطقه شمالغرب همکاری و هماهنگی مطلوب داشتند به طوری که عملکرد آنها در این مانور بسیار رضایت بخش و تاثیر گذار بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر