۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۶۵۳۰۸
سردار جلالی در پیامی مطرح کرد
سردار دکتر غلامرضا جلالی با بیان اینکه انتخابات قوی «جنگ اقتصادی» را پایان می‌دهد اظهار داشت: 28 خرداد چشم دشمن را کور می‌کند
به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی با صدور پیامی عموم ملت شریف ایران را به حضور در پای صندوق های رای دعوت کرد.

شکست فشار هوشمند بایدن علیه ملت ایران

در بخش ابتدایی این پیام با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در برابر فشار حداکثری ترامپ و هوشمند بایدن همچون مستحکم ایستاده است، گفت:  اجماع عموم مردم در مسیر ایستادگی و پایداری در برابر فشارهای دشمن و تقبیح گفتمان سازش، بزرگترین دستاورد برای کشور دربرابر کارزار فشار همه جانبه دشمن است.

دولت قوی سایه تحریم و تهدید را حذف می کند

سردار جلالی با اشاره به اینکه امروز ایران اسلامی در حوزه منطقه‌ای و سیاست خارجی به ویژه در مذاکرات هسته‌ای دست برتر را دارد، تاکید کرده است: استراتژی مقاومت فعال مقام معظم رهبری کارآمدی و موفقیت خود را نشان داده است و انشاالله با روی کار آمدن یک دولت قوی از دل انتخابات پرشور سایه تحریم و تهدید را حذف می کند.

 وی با اشاره به اینکه انتخابات در نظام مردم سالاری دینی یک رکن است، گفت: مردم سالاری در نظام جمهوری اسلامی عاریتی نیست بلکه از دل متن دینی جامعه برخاسته است.

انتخابات موتور محرکه کشور در مسیر توسعه

در این پیام تصریح شده است انتخابات ها در چهار دهه گذشته موتور محرکه کشور به سمت پیشرفت و تقویت کننده انسجام ملی، امید به آینده و تاب آوری ملی بوده است.

در ادامه این پیام  آمده است: انتخابات ها در چهار دهه گذشته همواره گفتمان ساز و مولد جریان های اجتماعی قوی در مسیر پیشرفت و تقویت‌‎کننده سرمایه اجتماعی نظام و بستری برای ظهور و بروز امر به معروف و نهی از منکر در عرصه کلان بوده است.

انتخابات مبنای تولید قدرت ملی و بازدارندگی

رئیس سازمان پدافند غیرعامل در این پیام انتخابات در ایران اسلامی را مبنای تولید قدرت ملی عنوان کرده و تاکید داشته است که صندوق های رای همیشه تهدید شکن و تحریم شکن بوده اند.

دشمن به دنبال تغییر در الگوی محاسباتی مردم است

در ادامه این پیام در تحلیل سناریوهای دشمن ناظر به مساله انتخابات، کاهش مشارکت مردم به هر قیمت ممکن و تضعیف کارآمدی دولت آینده  به بهانه مشارکت پائین از جمله اهداف دشمن مطرح شده و آمده است: دشمن با استفاده از تکنیک های جنگ شناختی در صدد تغییر در الگوی محاسباتی مردم و غلبه بعد احساسات بر عقلانیت در فضای سیاسی است.

وی دو قطبی سازی و تعمیق شکاف های اجتماعی ، قومی و ... را از دیگر برنامه های دشمن دانسته و تاکید دارد در جریان هفته های اخیر دیدیم دشمن از طریق تخریب هدفمند سرمایه اجتماعی نظام با عملیات های روانی و شناختی همچون القای ناکارآمدی سیستم، تخریب سلامت انتخابات، حمله هدفمند به ساختار انتخابات جهت تخریب مشروعیت انتخابات، ترویج شبهات، دروغ پراکنی و ..، ایجاد یاس اجتماعی و حذف امید و برچسب زنی به دنبال تخریب فضای سالم انتخابات در کشور بوده است.

مشارکت در انتخابات تکلیف دینی و ملی است

 در ادامه این پیام به ضرورت حضور عموم مردم با علایق و سلایق سیاسی مختلف تاکید شده و آمده است: مشارکت در انتخابات از یک سو یک تکلیف دینی و  از سوی دیگر یک تکلیف ملی در مسیر توسعه ایران زمین است. عدم شرکت در انتخابات به معنای اجازه دادن به دیگران برای تعیین سرنوشت کشور است.

انتخابات پرشور راه پیروزی بر جنگ اقتصادی است

 اگر بخشی از مردم نیز از عملکرد برخی مسئولان گلایه مند هستند راه تغییر و تحول و پیروزی بر جنگ اقتصادی دشمن صندوق رای است و مشارکت قوی می تواند مبنای حل مشکلات معیشتی، اقتصادی، مسکن و .. باشد.

انتخابات 28 خرداد چشم دشمن را کور می کند

در پایان این پیام رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشوربا دعوت از عموم ملت شریف ایران آورده است: مهمترین دارایی و سرمایه جمهوری اسلامی ایران مردمی هستند که در چهار دهه گذشته در کوران بحران ها از نظام حمایت کرده اند و امروز نیز ملت بصیر ایران قطعا با حضور خود در عرصه انتخابات چشم دشمن را کور و قلب علاقه مندان به جمهوری اسلامی را روشن خواهند کرد. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر