۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۵
کد خبر: ۶۵۱۷
معاون استاندار خراسان رضوی:
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: ساختمان مدیریت بحران شهرستان کاشمر از سوی شهرداری این شهرستان تکمیل می‌شود.
محمد حسن واحدی صبح امروز در بازدید از پروژه‌‌های مسکن مهر کاشمر روند اجرای این پروژه را مثبت ارزیابی کرد و بر لزوم تسریع در واگذاری و بهره برداری از پروژه 1008 واحدی مسکن مهر تاکید کرد.

وی اظهار کرد: تمهیدات لازم به منظور افتتاح پروژه مسکن مهر شهرستان در سفر ریاست جمهور باید اتخاذ شود و نیاز به نصب 700 دستگاه لوازم اندازه گیری و کنتور برق جهت افتتاح پروژه مسکن مهر، از طریق شرکت توزیع برق استان و دستگاه‌های مورد نیاز تامین شود.

واحدی در بازدید از ساختمان مدیریت بحران شهرستان بر لزوم تسریع در اتمام پروژه مذکور تاکید و افزود: به منظور تکمیل ساختمان مدیریت بحران (پایگاه چند منظوره) از محل اعتبارات مدیریت بحران استان مبلغ یک میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل پروژه به شهرداری کاشمر اختصاص یابد و شهرداری نسبت به تکمیل و اتمام پروژه اقدام کند.

واحدی ضمن حضور و زیارت امام زادگان اعظم سید مرتضی(ع) وسید حمزه(ع) وجود این دو امام زاده و زیارتگاه آیت ا.. شهید سید حسن مدرس را از ظرفیت‌های بالای شهرستان در امر جذب زائر و مسافر عنوان کرد.

وی با اشاره به طرح حرم تا حرم گفت: طرح  جامع و کامل حرم تا حرم توسط شهرداری کاشمر ظرف یکماه با هماهنگی دفتر فنی استانداری و ادارات اوقاف و امورخیریه ومیراث فرهنگی و گردشگری با حفظ ابعاد و روح فرهنگی دو امام زادگان سید مرتضی و سید حمزه تهیه و برای تصویب و توسعه حریم شهر به کمیسیون ماده 5 ارسال شود.

در جلسه کارگروه زیربنایی شهرستان که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کل استانداری برگزار شد، تامین اعتبار ایزوگام مدارس شهرستان، تخریب و بازسازی مدارس، رفع مشکل کمبود برق شهرک صنعتی کاشمر، حل مشکل زمین تصفیه خانه فاضلاب کاشمر، تکمیل استخر سرپوشیده آموزش وپرورش، تهیه سند توسعه روستایی شهرستان،  تامین اعتبار و رفع تقاطع حادثه خیز سه راه اوندر، تهیه طرح منطقه نمونه گردشگری کوهسرخ، تهیه طرح تصفیه خانه شهرک صنعتی، تامین اعتبار تکمیل مجتمع فرهنگی چهارده معصوم(ع)، احداث پایگاه اطلاع رسانی به زائرین و مسافرین در شهرستان کاشمر مورد بررسی و دستورات لازم در جهت تامین اعتبار و رفع مشکلات ان دستورات لازم از سوی معاون استاندار صادر شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر