۰۹ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۶۳۸۴
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل:
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل گفت: پذیرش فن آفرینی صلح آمیز هسته ای ایران از سوی قدرت های جهانی ثمره خون شهیدان، ایثارگری رزمندگان و ایستادگی مردم ایران در سایه وحدت، همدلی و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی حاصل شد.
معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل شامگاه پنجشنبه در یادواره 110 شهید پایگاه شهید رجایی و شهدای شهر گلپایگان در مسجد المهدی(عج) اضافه کرد: رمز ماندگاری شهدا، اخلاص، پایبندی به اعتقادات دینی مکتب اهل بیت(ع) و اقتدای آنان به حسین بن علی (ع) است.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل با بیان افتخارات جمهوری اسلامی در دفاع مقدس، فن آوری هسته ای و دیگر علوم نوین پس از پیروزی انقلاب اسلامی و مقایسه آن با گذشته اظهارکرد: تمام این دستاوردها نشات گرفته از خون شهیدان، مقاومت مردم و تبعیت از ولایت فقیه است.
معاون بسیج سازمان پدافند غیرعامل با گرامیداشت هفته بسیج گفت: یادواره شهدا فرصتی برای تجدید میثاق با شهدا و شناخت بهتر ابعاد شخصیتی و زندگانی این حماسه آفرینان دوران پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و ترویج بیشتر فرهنگ ایثار و شهادت است.

معاون امور استان های سازمان پدافند غیرعامل با بیان ویژگی ها و موقعیت استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، اظهار کرد: این کشور به عنوان الگویی برای دیگر کشورهای جهان مطرح است.

وی همچنین از حضور چشمگیر اقشار مردم گلپایگان بویژه جوانان در این آیین قدردانی کرد و گفت: این حضور حماسی نشانگر پایبندی مردم متدین و ولایتمدار این خطه به آرمان های شهیدان و دفاع از ارزشهای اسلامی است.

این مراسم معنوی با حضور مسوولان شهرستان گلپایگان، خانواده معظم شهدا، امام جمعه، یادگاران دفاع مقدس، بسیجیان روحانیون و اقشار مردم برگزار شد.

شهرستان گلپایگان بیش از 360 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و در فاصله 180 کیلومتری شمال غربی اصفهان واقع است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر