۰۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸
کد خبر: ۶۳۷۱
حسینی در تذکری شفاهی:
نماینده مردم قصرشیرین در مجلس گفت: استان کرمانشاه در یک هفته گذشته بیش از ۲۰۰ بار لرزیده است و مردم این استان در این فصل سرما، در پارک و خیابان‌ها اقامت کرده‌اند.
سیدفتح‌الله حسینی نماینده مردم قصرشیرین در مجلس شورای اسلامی پیش از پایان جلسه علنی صبح امروز پارلمان در تذکری اظهار داشت: تذکر بنده مربوط به زلزله اخیر استان کرمانشاه به خصوص شهرهای قصرشیرین، سر پل زهاب و گیلانغرب است. به طوری که طی هفته گذشته این شهرها بیش از 200 بار لرزیده‌اند.

وی در ادامه تذکر خود گفت: مردم بزرگوار این شهرستان‌ها در این فصل سرما یک هفته است که در پارک‌ها و خیابان‌ها اقامت دارند؛ آیا استان کرمانشاه پاره تن ایران نیست؟ آیا ما در 8 سال جنگ تحمیلی به نیابت از تمام ملت ایران در مقابل کل دنیا نایستادیم، اکنون که از سویی با عقب‌ماندگی‌های ناشی از جنگ تحمیلی مواجه هستیم در کنار حوادث طبیعی دیگر، 190 بار زلزله ما را تهدید کرده است.

این نماینده مجلس خطاب به مسئولان کشور گفت: تمامی مسئولان به درد مردم خوب، نجیب، صمیمی و انقلابی این استان برسند چرا که این مردم تمام هزینه‌های جنگ را به اسم اسلام تحمل کردند و اکنون مسئولان نباید اجازه دهند که دردهای جنگ تحمیلی با رنج‌های زلزله، مردم این استان را تحت فشار قرار دهند.

حسینی برهمین اساس از وزیر کشور خواست تا بازدیدی از مناطق زلزله‌زده به عمل آورد و در ادامه گفت: هفته آینده وزیر کشور برای معرفی استاندار جدید کرمانشاه به این استان سفر می‌کند که از وی درخواست دارم بازدیدی از مناطق زلزله‌زده داشته باشد و در همین سفر ستاد بحران استان را هرچه سریع‌تر تشکیل دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: وزیر دفاع بیش از یک ماه است که 50 میلیارد تومان برای رزمندگان بسیجی از دولت دریافت کرده اما این رزمندگان اکنون سرگردان هستند و وزیر دفاع بیش از یک ماه است که پاسخگو نیست. بنابراین از وزیر دفاع می‌خواهم تا هرچه زودتر به مشکل این رزمندگان معسر و بسیجی رسیدگی کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر