۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۶۳۶۳
فرمانده سپاه محمودآباد، ایران را کشوری حادثه خیز عنوان واعلام کرد: برای مقابله با حوادث طبیعی برای اولین بار رزمایش پدافند غیر عامل در شهرستان برگزار می شود.
سرهنگ قاسم حسین پور از عدم آمادگی برخی ادارات ودستگاه های سطح شهرستان برای مقابله با حوادث طبیعی خبر داد وافزود: این ادارات در زمان حادثه نمی توانند خدمات لازم را ارئه دهند، هماهنگی لازم ایجاد شد تا همۀ آنها در رزمایش  پدافند غیر عامل شرکت کنند.

حسین پور ادامه داد: یک گردان در قالب دفاع از کوی و برزن تعریف شده و به انجام رزمایش آمادگی دفاعی شهر خود را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه محمودآباد با گرامیداشت هفته بسیج، ورود بسیج در دفاع مقدس را باعث بدست آوردن پیروزی های چشمگیر دانست وافزود: حضور بسیج باعث قوام نظام و پیشرفت در جنگ شد.

حسین پور به بررسی تأثیر حضور بسیج در عرصه سازندگی پرداخت واظهار داشت: جهاد عمران و سازندگی را با نیت و حرکت بسیج دیدیم.

وی مسیر سوم بسیج را حضور پررنگ و با ثبات کردن کشتی انقلاب وفتنه 88 عنوان و افزود: وقتی همه در مقابل با این فتنه درماندند حضور و میدان داری بسیج در یک روز تمام فتنه ها را از کف خیابانها شست.

حسین پور بسیج را جلودار شعار مقاومتی اعلام وتأکید کرد: این شجره طیبه در تمام میدانها مؤثر بود وخدا را شاکریم که حضرت امام با تأسیس بسیج انقلاب ونظام را بیمه کردند.

سرهنگ حسین پور به تشریح برنامه های بسیج در سطح شهرستان پرداخت گفت: هرگاه تفکر و فرهنگ بسیج به میدان آمد، گره ها را باز کرد.

فرمانده سپاه محمودآباد اقدامات علمی وتربیتی بسیج اشاره کرد وافزود: سازمان بسیج در عرصه تربیتی ودینی در حلقه های صالحین فعالیت می کنند و نیاز داریم توان دفاعی و رزمی نیروها را حفظ کنیم، بر همین اساس گردان های بیت المقدس شکل گرفت که به نام واکنش سریع شناخته و آموزش لازم را دیدند.

فرمانده سپاه محمودآباد خطاب به خبرنگاران اعلام کرد: شما خبرنگاران صدای بسیج باشید.

حسین پور در پایان خواستار حاکم شدن تفکر و حرکت بسیجی در بین نوجوانان و جوانان شد و از افتتاح دو سوله ورزشی برای این قشر در هفته بسیج در شهرستان خبر داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر