۰۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۴۷
کد خبر: ۶۳۶۲
حسن زاده:
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی نیشابور گفت: مجوزهای پدافند غیرعامل برای ساختمان در حال احداث پردیس دانشکده گرفته شده است.

اسداله حسن‌زاده اظهارکرد: مجوز کمیسیون ماده 215 معاونت نظارت راهبردی ریاست جمهوری در این خصوص اخذ شده است.

وی اظهار داشت: بر اساس قانون، ساختمان‌های دولتی ملزم هستند در خصوص مکان‌یابی، استتار، اخفا و رعایت اصولی ایمنی و در مجموع رعایت موضوع پدافند غیرعامل مجوزهای لازم را در مرحله طراحی و ساخت از مراکز ذی‌ربط بگیرند.

این مقام مسئول محلی یادآور شد: ساختمان‌های قدیمی چون بیمارستان 22 بهمن فرسوده هستند و امکان اجرای دقیق مواد پدافند غیرعامل در آنها نیست.

حسن‌زاده یکی از قابلیت‌های نفوذ دشمنان را سیستم‌های اطلاعاتی سازمان‌ها دانست و اضافه کرد:  این سیستم‌ها هر لحظه در معرض  چک کردن دشمن است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده پزشکی نیشابور دارای مشاور آی‌تی است، خاطرنشان کرد: الان امور اداری، مالی، پرسنلی و پرونده‌های پزشکی بیماران تحت وب است.

حسن‌زاده اطلاع داد: ماه گذشته رزمایش پدافند غیرعامل و تست نفوذپذیری یا هک قانونی از سوی  اداره‌کل فناوری و ارتباطات استانداری برای دستگاه‌های اجرایی استان اجرا شد که عده زیادی از دستگاه‌های اجرایی به مشکل خوردند ولی دانشکده علوم پزشکی نیشابور از این امتحان سرافراز بیرون آمد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر