۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۶۳۰۲
مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران از استقرار قرارگاه سایبری در مازندران خبر داد.
عیسی طوسی در آیین تجلیل از فعالان عرصه سایبری با اشاره به اینکه مازندران در عرصه پدافند غیر عامل رتبه برتر کشوری را کسب کرد، گفت: در هفته پدافند غیر عامل 7 هزار نفر ساعت کارکنان دستگاه‌های اجرایی آموزش این بخش امنیتی را برای مقابله با تهدیدات احتمالی گذراندند.

مدیرکل پدافند غیر عامل مازندران بحث مقاوم سازی ساختمان‌ها را ضروری دانست و افزود: تفاهمنامه‌ای با سازمان نظام مهندسی ساختمان منعقد شد تا در راستای مبحث 21 که مقاوم سازی ساختمان‌ها را مورد تاکید قرار می‌دهد به طور جدی پیگیری شود.

طوسی با اشاره به اینکه برخی نارسایی‌ها باعث عقب ماندگی در برگزاری آموزش‌های پدافند غیرعامل شد، تصریح کرد: اما با تلاش دبیران کارگروه پدافند غیرعامل در استان هیچ مشکلی در برپایی آموزش‌های مرتبط نداشتیم.

وی از استقرار قرارگاه سایبری در مازندران خبرداد و گفت:این قرارگاه به منظور جلوگیری از حملات احتمالی اینترنتی و نرم افزاری تشکیل می‌شود.

قائم مقام سازمان صدا و سیمای مازندران نیز با بیان‌ اینکه هرچه در راستای پدافند غیرعامل کار شود نتیجه‌اش به امنیت جامعه بر می‌گردد، گفت: رسانه ملی در حوزه مقابله با تهدیدات نرم فعالیت می‌کند.

صمدی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مختص زمان خاصی نیست، افزود: تهدید همیشه با شیوه‌های مختلف صورت می‌گیرد.

وی بر آگاه سازی جامعه در مقابله با تهدیدات دشمن تاکید کرد و ادامه داد: آگاهی و اطلاع رسانی جامعه باید به روز باشد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر