۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۳
کد خبر: ۶۲۹۷
از برنامه های هفته بسیج در استان اردبیل:
مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره‌کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در کنار برنامه‌های فرهنگی و دینی ویژه هفته بسیج، کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل حلقه‌های صالحین در اردبیل برگزار می‌شود.

حسینعلی جدی گفت: در کنار برنامه‌های فرهنگی و دینی ویژه هفته بسیج، مسابقه وبلاگ‌ نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل برگزار می‌شود.

وی گفت: بسیج توانمندترین بازوی صیانت و حفاظت از دستاوردهای عظیم انقلاب اسلامی و ارزش‌های به دست آمده در سه دهه گذشته است.

وی با تجلیل از آرمان‌های والای حضرت امام خمینی(ره)، یاد و خاطره جانبازی و رشادت بسیجیان در تمامی عرصه‌های انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشت و بر ضرورت هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن برنامه‌های هفته بسیج تأکید کرد.

مدیر کانون بسیج فرهنگیان اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل در ادامه سخنان خود خاطرنشان کرد: بسیجیان فرهنگی امروز در بالاترین مرز آمادگی قرار دارند تا آماده مقابله با هرگونه تهدید فرهنگی و خزنده دشمنان در عرصه اعتقادی و ارزشی شوند.

جدی برنامه‌های ویژه هفته بسیج کانون بسیج فرهنگیان استان را تشریح کرد و ادامه داد: همزمان با نخستین روز از هفته بسیج با عنوان «معلم بسیجی، ایثار و شهادت» غبار روبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در سراسر استان انجام می‌شود.

وی میقات حلقه‌های صالحین در میعادگاه‌های نماز جمعه، طرح مشکات، برگزاری کارگاه آموزشی پدافند غیرعامل حلقه‌های صالحین، تشکیل و نشست حلقه صالحین با موضوع سبک زندگی ایرانی، اسلامی و سرکشی به حلقه‌های صالحین، توانمندسازی معلمان در مقابله با جنگ نرم (هادیان بصیر) با موضوع بیداری اسلامی و برگزاری مسابقات وبلاگ‌ نویسی با موضوع امر به معروف و نهی از منکر، استکبارستیزی و حماسه اقتصادی را از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای گرامیداشت هفته بسیج برشمرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر