۱۲ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۰۳
کد خبر: ۶۲۴
دردومین نشست کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش روانسر مطرح شد؛
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر گفت: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیر بنای جوامع و منشا فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌.
به گزارش پايداري ملي، رحیم کرمی در دومین نشست کمیته پدافند غیرعامل آموزش و پرورش روانسر اظهار داشت: در راستای اطلاع‌رسانی و همسو کردن فعالیت خانه-مدرسه، طرح آموزش والدین در راستای پدافند غیرعامل در برنامه‌های آموزش خانواده انجمن اولیا و مربیان قرا گیرد.

وی ادامه داد‌: خانواده اصلی‌ترین نهاد اجتماعی، زیر بنای جوامع و منشا فرهنگ و تمدن در تاریخ بشر است‌.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان روانسر ضمن تقدیر از مشارکت فرمانداری‌، تشکیلات سازمان دانش‌آموزی‌، جمعیت هلال‌احمر‌، مرکز اورژانس‌، پایگاه آتش‌نشانی در اجرای مطلوب مانور زلزله و ایمنی در مدارس روانسر تداوام آن را موجب ارائه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان برای مقابله با بحران در مدارس برشمرد‌.

معاون برنامه‌ریزی آموزش و پرورش شهرستان روانسر با ارائه گزارشی از عملکرد کمیته پدافند غیرعامل مدیریت آموزش‌وپرورش این شهرستان عنوان کرد: بیش از 40 نفر از مدیران مدارس و مجتمع‌های آموزشی و پرورشی این شهرستان در دوره ضمن خدمت آموزشی با مسئله پدافند غیرعامل آشنا شدند‌.

اسماعیل جوانمردی افزود‌: شیوه‌نامه پدافند غیر‌عامل با محوریت مدرسه و 2 کتابچه با موضوع آشنایی با مدیریت بحران و تشکیلات و وظایف مقابله با بحران درمدرسه به مدارس تابعه شهرستان برای آموزش دانش‌آموزان ارسال شده است.

جوانمردی فعال کردن شورای سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری‌، گروه‌های مداخله در بحران مدرسه در تمامی واحدهای آموزشی شهرستان‌، تهیه فهرستی از تلفن‌های ضروری و مهم اداره‌ها برای بهره‌برداری مدارس‌، بازدید از واحدهای آموزشی و خوابگاه‌های شبانه‌روزی‌، کنترل سیستم‌های روشنایی‌، سرمایشی و گرمایشی مدارس‌، تشکیل کلاس‌های آموزشی ویژه اولیا و مربیان را از مصوبات دومین نشست کمیته پدافند غیرعامل آموزش‌وپرورش این شهرستان برشمر‌د. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر