۱۲ آبان ۱۳۹۲ - ۰۸:۰۷
کد خبر: ۶۱۱۰
با حضور مسئولان صورت پذیرفت
نخستین مانور پدافند غیر عامل با حضور مسئولان در شهر فرون‌آباد برگزار شد.

به گزارش از جنوب استان تهران به‌ نقل از روابط‌ عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر فرون‌آباد، به‌ مناسبت گرامیداشت هفته پدافند غیرعامل، مانور بمباران هوایی و اطفای حریق با رویکرد عکس‌العمل نیروی انسانی به‌منظور ارتقای سطح آمادگی کارکنان در زمان بروز حوادث غیر منتظره در شهر فرون‌آباد برگزار شد.

این مانور با حضور محمد اصغری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت، علی بندعلیان شهردار فرون‌آباد، هاشم سیری و سلیمه گلوی اعضای شورای اسلامی شهر، محسن شیخیان سرپرست کلانتری 12 فرون‌آباد و نمایندگانی از شبکه بهداشت و درمان، اورژانس و هلال احمر شهرستان پاکدشت برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پاکدشت ابراز داشت: مدیران مدارس شهرستان باید برای آموزش‌های مختلف در سطح مدارس برنامه‌ریزی کنند.

محمد اصغری افزود: در پدافند غیرعامل جدا از سازمان‌ها و نهادهایی که نقش مدیریتی دارند مردم هم نقش موثری دارند و باید از ظرفیت‌های آموزشی در حوزه آموزش و پرورش بالاترین استفاده نسبت به آموزش‌های پدافند غیرعامل صورت گیرد.

 

شهردار فرون‌آباد در حاشیه مانور پدافند غیرعامل که در دبیرستان دخترانه شهدای فرون‌آباد برگزار شد، عنوان کرد: باید با تقویت پدافند غیرعامل سعی کنیم مقاومت خود را در برابر دشمنان بالا ببریم.

علی بندعلیان در ادامه هدف از برگزاری مانور پدافند غیرعامل در مدارس شهر فرون‌آباد را افزایش آگاهی دانش آموزان اعلام کرد و گفت: این مانور میزان آمادگی دانش‌آموزان را در حوادث غیر مترقبه، حمله دشمنان و بلایای طبیعی بالا برده و آنها آگاهی کامل پیدا می‌کنند.

برپایه این گزارش، نخستین مانور پدافند غیرعامل با همکاری شهرداری و شورای اسلامی و مدیریت مجتمع شهید شوشتری شهر فرون‌آباد، ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاکدشت و جمعیت هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان و اورژانس شهرستان پاکدشت در محل دبیرستان دخترانه شهدای فرون‌آباد برگزار شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر