۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۶۰۹۷
فرماندار رشت:
فرماندار رشت پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عامل بازدارندگی توصیف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در بازدارندگی از خطر دشمن تاثیرگذار است.

سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های الکترونیکی باید آمادگی بیشتری در پدافند غیرعامل داشته باشیم.

وی بر انجام فعالیت‌های شایسته در پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: پدافند غیرعامل امنیت ملی کشور را حفظ می‌کند.

عظمتی با بیان اینکه تاریخ به اقدام مسئولان و صحنه‌گردانان ایران توجه دارد، تصریح کرد: آیندگان نسبت به اقدام عملی امروز مسئولان قضاوت می‌کنند.

فرماندار رشت به امکان وقوع حوادث و تهدیدها اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدها باید وجود داشته باشد.

وی پدافند غیرعامل را در راستای آمادگی تمام دستگاه‌ها خواند و بیان کرد: پدافند غیر عامل موجب نجات مردم در حوادث می‌شود.

عظمتی آموزش در پدافند غیرعامل را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل بستر مناسب توسعه پایدار و توان ملی کشور است.

فرماندار رشت پدافند غیرعامل را در راستای تنش‌زدایی ذکر کرد و یادآور شد: بسیاری از تنش‌ها با پدافند غیرعامل کاهش پیدا می‌کند.

وی پدافند غیرعامل را بهترین و ارزان‌ترین دفاع برای کشور عنوان کرد و افزود: نهادینه شدن تفکر استفاده از حداقل امکانات می‌تواند بسیاری از خطرها را کاهش دهد.

عظمتی پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عامل بازدارندگی توصیف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در بازدارندگی خطر دشمنان تاثیرگذار است.

فرماندار رشت با اشاره به وجود حوادث غیر مترقبه در گیلان، اظهار کرد: فصل بارندگی در گیلان آغاز شده و رشت معروف به شهر باران است.

وی به آبگرفتگی معابر عمومی در خیابان‌های رشت اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی معابر با اقدام‌های انجام شده کاهش پیدا کرده و آسیب‌ها به کمترین حد رسیده است.

عظمتی با بیان اینکه در منطقه پیربازار رشت دیگر آبگرفتگی نداریم، تصریح کرد: احتمال بارش برف سنگین در زمستان وجود دارد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فرماندار رشت بر رفتار صحیح و اسلامی کارکنان دستگاه‌ها با مردم تاکید کرد و یادآور شد: با امکانات محدود شاید نتوان تمام مشکلات را برطرف کرد اما با رفتار صحیح می‌توان مردم را راضی نگه‌داشت.

وی جمهوری اسلامی ایران را متکی به مردم خواند و بیان کرد: مسئولان در نظام اسلامی با رای مردم انتخاب می‌شوند.

*تعاونی دهیاری کوچصفهان برتر کشوری شد

عظمتی در ادامه با اشاره به فعالیت تعاونی دهیاری‌ها در شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: تعاونی مذکور در بخش‌های مختلف فعال است و خدمات خوبی به روستائیان ارائه می‌دهد.

فرماندار رشت به کسب رتبه برتر ملی تعاونی دهیاری کوچصفهان اشاره کرد و گفت: تعاونی مذکور با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر توانسته رتبه برتر شهرستانی، استانی و کشوری را کسب کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر