۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۰۷:۴۴
کد خبر: ۶۰۷۷
هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل
سومین جلسه کارگروه راه و شهرسازی بمناسبت هفته گرامیداشت پدافند غیر عامل برگزار گردید.
در ششمین روز از هفته گرامیداشت  پدافند غیر عامل پنج شنبه مورخ 9 آبان سومین جلسه کارگروه راه و شهرسازی  در ساختمان شماره یک این اداره برگزار گردید.
در این جلسه نماینده اداره کل پدافند غیر عامل گزارشی از برخی از اقدامات صورت گرفته در این هفته را  بیان نمود. شریعتی در تشریح این برنامه ها به مواردی همچون دیدار معاون سیاسی امنیتی و مدیرکل این اداره با نماینده ولی فقیه ایت الله ناصری، توزیع بروشور پدافندغیر عامل بین کلیه ادارات، ارسال سخنان مقام معظم رهبری به ادارات به صورت پیامک، درج سخنان رهبری(مد ظله العالی) در سربرگ نامه ها و قبوض آب، برق گاز و تلفن، برگزاری رزمایش زیستی،حضور اساتید پدافند غیر عامل در 10 دبیرستان شهر یزد، اهدا خونتوسط کارکنان استانداری و برگزاری مسابقه در خصوص پدافند غیر عامل اشاره نمود.
در ادامه نیز رئس کارگروه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زیرکاروههای مربوطه را ارائه نمودو پیشنهاداتی نیز در خصوص برنامه پنج ساله تهیه شده توسط اداره کل پدافند غیر عامل بیان نمود. همچنین مدیر کا اداره راه و شهرسازی پیشنهاد نمودند در راستای فرهنگ سازی و آموزش، از اساتید برجسته دعوت بعمل آید بگونه ای که بصورت تخصصی مبحث پدافند غیر عامل را آموزش دهد.
لازم به ذکر است که برخی از طرح های ارجاع داده به این کارگروه نیز بررسی گردید.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر