۱۱ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۰۶۹
اداره كل پدافند غير عامل استانداري قزوين رتبه برتر را در بين استان هاي كشور كسب كرد
به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري، در همايشي كه در مركز همايش هاي بين المللي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي برگزار شد از محمد افشار مديركل پدافند غير عامل استانداري قزوين به عنوان مدير نمونه و از اداره كل پدافند غير عامل به عنوان دستگاه برتر تقدير به عمل آمد.

از سوي سازمان پدافند غير عامل كشور اداره كل پدافند غير عامل استانداري قزوين توانست در بين دستگاههاي اجرايي و ادارات كل استاني در كشور رتبه برتر را كسب كند.

به گزارش اداره روابط عمومي و امور بين الملل استانداري،

در همايشي كه در مركز همايش هاي بين المللي سازمان صدا و سيماي جمهوري اسلامي برگزار شد از محمد افشار مديركل پدافند غير عامل استانداري قزوين به عنوان مدير نمونه و از اداره كل پدافند غير عامل به عنوان دستگاه برتر تقدير به عمل آمد.

در لوح تقديري كه به همين منظور صادر شده آمده است:

جناب آقاي محمد افشار

جوانه هاي بالندگي هر فرهنگ و جامعه اي مرهون تلاش هاي عالمانه و متعهدانه از فرهيختگانه چون جنابعالي است كه با درايت و عنايت، مسير عزت و سرافرازي را با پايداري ملي تحقق مي بخشند، گشايش عرصه هاي نوين علمي و عملي با اهتمام عالمانه و انديشه هاي خردورزانه شما در عرصه پدافند غير عامل و اولويت بخشي به توسعه و پويايي آن، آينده نويد بخشي را اميد مي دهد كه چنانچه مجال رشد و پايايي آن افزون گردد بي گمان همگان از اثرات و كارآمدي آن بيشتر خواهند شنيد.

براي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كه استقلال و عزت خود را همگام با فرهنگ غني اسلامي، دستمايه حضور مقتدرانه در عرصه جهاني ساخته است. تكريم نخبگان و بزرگواراني چون جنابعالي كه با تعهد، تدبير و حسن نيت از راهبردهاي سازمان پدافند غير عامل كشور در برنامه هاي مختلف حمايت و عنايت نموده ايد فاخر و ماندگار است.

با سپاس تقدير و تشكر صميمانه اميدواريم از اين پس نيز تحت توجهات حضرت وليعصر (عج) و منويات مقام معظم رهبري و فرماندهي كل قوا، در تحقق اين رسالت خطير سربلند و سرافراز باشيد.

گام هايتان استوار و تلاش هاي عالمانه تان در راه اعتلاي ايران اسلامي مستدام باد. ر/

رييس سازمان پدافند غير عامل كشور

سرتيپ پاسدار دكتر غلامرضا جلالي

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر