۰۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۵۹۱۳
مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور:
هفته پدافند غیرعامل با شعار پدافند غیرعامل، یک اصل برای همیشه با مسئولیت استانداری‌های سراسر کشور، طی هفته جاری برگزار می‌شود.

ه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت کشور مجید آقابابایی مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور اظهارداشت: دستورالعمل اجرایی هفته بزرگداشت پدافند غیرعامل به استانداران سراسر کشور به عنوان روسای شورای پدافند غیرعامل استان ابلاغ و در سراسرکشور ستاد بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل برای هماهنگی بین دستگاه‌ها و برگزاری هرچه باشکوه‌تر تشکیل شده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور تشکیل جلسات شورای اداری و شورای پدافند غیر عامل استان، ملاقات با ائمه جمعه و ایراد سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه توسط مسئولین ذیربط، استفاده و بهره‌گیری از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی استان‌ها بالاخص مرکز صدا و سیما، مطبوعات و نشریات استان، برگزاری همایش و نشست‌های آموزشی و پژوهشی و فرهنگ سازی، برگزاری رزمایش استان و توزیع بسته‌های فرهنگی و مانورهای مختلف از جمله قطع برق اضطراری در سطح استان‌ها را از مهمترین محورها و برنامه‌های استانی برشمرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل وزارت کشور افزود: هر روز از هفته پدافند غیرعامل با یک عنوان و شعار معرفی شده که در هر کدام از این روزها برنامه‌های خاصی برگزار می‌شود.

آقابابایی گفت: این بزرگداشت به منظور تحقق فرامین و تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اهمیت و حساسیت پدافند غیرعامل در برابر تهدیدات و اجرایی شدن بندهای مندرج در سیاست‌های کلی نظام در مورد پدافند غیرعامل و در جهت فرهنگ سازی و آموزش عمومی در زمینه بکارگیری اصول و ضوابط پدافند غیرعامل در بخش دولتی و غیردولتی براساس مواد مرتبط مندرج در برنامه پنجم توسعه کشور در حوزه پدافند غیرعامل است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر