۰۳ آبان ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷
کد خبر: ۵۸۹۷
فرماندار بشرویه:
فرماندار بشرویه با اشاره به نام‌گذاری چهارم تا 10 آبان با عنوان هفته پدافند غیر‎عامل، گفت: با اجرای مطلوب اقدامات مربوط به پدافند غیر‎عامل ضریب امنیتی و ایمنی کشور افزایش می‌یابد.

محمد‌علی مهدی‎نژاد در نشست برنامه‎‏ریزی گرامی‌داشت هفته پدافند غیر‎عامل اظهار داشت: اقدامات مربوط به پدافند غیر‎عامل صرف‌نظر از منشا تهدید سبب حفاظت از اشیاء و پدیده‌های موجود می‎شود.

وی ادامه داد: با اجرای پدافند غیر‎عامل می‎توان از وارد شدن خسارت مالی به تجهیزات و تاسیسات و تلفات جانی جلوگیری کرد و آن را به حداقل ممکن کاهش داد.

فرماندار بشرویه افزود: مهم‏‎ترین هدف از اجرای این طرح کاستن از آسیب‎پذیری نیروی انسانی و تاسیسات حیاتی و حساس و مهم کشور با وجود حملات خصمانه و مخرب دشمن است.

مهدی نژاد تاکید کرد: استمرار فعالیت‎ها و خدمات زیربنایی و تامین نیازهای حیاتی و همچنین تداوم اداره کشور در شرایط بحرانی با مدیریت صحیح پدافند غیر‎عامل به خوبی ممکن می‎شود.

وی برنقش موثر تمام نهادها، نیروها، سازمان‎ها، صنایع و حتی مردم عادی در پدافند عامل تاکید کرد و متذکر شد: به کارگیری اقدامات موثر در این زمینه سبب زنده ماندن و ادامه حیات و بقای نیروی انسانی که باارزش‎ترین سرمایه یک سازمان و قدرت ملی کشور است، می‎شود. 

فرماندار بشرویه ارتقای آستانه مقاومت مردمی، کمک به حفظ آرامش عمومی، افزایش پایداری و تداوم فعالیت‎ها و همچنین افزایش هزینه تجاوز و ضریب بازدارندگی کشور را از جمله مهم‎ترین پیامدهای اجرای مطلوب این طرح برشمرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر