۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۰۷:۳۱
کد خبر: ۵۸۳۵
مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان از برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قشم برای نخستین بار در کشور خبر داد. ...
 مدیرکل پدافند غیرعامل هرمزگان از برگزاری همایش ملی پدافند غیر عامل در دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان قشم برای نخستین بار در کشور خبر داد.

علی اکبر اخوان در نشست پدافند غیر عامل استان هرمزگان ضمن اعلام این خبر افزود: تا کنون یک هزار و 200 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این همایش ارسال شده است

وی اضافه کرد: مقاله‌های ارسال شده اکثرا در زمینه‌های محیط زیست، شیلات، ظرفیت‌ها و چالش‌ها، آلاینده‌های زیست محیطی و شناخت دستاوردهای نوین کشاورزی بوده‌اند.

اخوان با بیان اینکه 200 مقاله به عنوان آثار برتر در این همایش انتخاب شده‌اند، بیان کرد: از یک هزار و 200 مقاله ارسال شده به دبیرخانه همایش ملی پدافند غیر عامل 200 اثر به عنوان آثار برتر انتخاب و برای برطرف سازی نیازهای بخش کشاورزی استان از آنها استفاده خواهد شد.

وی همچنین از بر پایی کارگاه آموزش ویژه کشاورزان در حاشیه همایش ملی پدافند غیر عامل خبر داد و افزود: کارگاه آموزشی ویژه کشاورزان با موضوع علل موفقیت و خسارت‌های کشاورزی به مدت دو روز در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

اخوان خاطرنشان کرد: همایش ملی پدافندغیر عامل طی سه روز برگزار خواهد شد و از 29 آبان سال جاری آغاز و تا اول آذر ماه ادامه خواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر