۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۵۷۷۲
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان در خصوص محورهای برگزاری همایش گفت: افزایش قابلیت اطمینان در شبکه‌های توزیع، تجهیزات شبکه‌های توزیع، فناوری‌های نوین، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، پیشگیری از سرقت انرژی و تجهیزات در شبکه‌های توزیع، مدیریت حوادث و عملیات و اتفاقات برق روستاها، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، آموزش و مدیریت دانش، ایمنی و حریم شبکه‌های توزیع و برون سپاری از محورهای برگزاری این همایش است.
محمد مصطفی نجفیان در دومین همایش منطقه‌ای مدیریت حوادث، عملیات و اتفاقات و فوریت‌های برق شبکه‌های توزیع  با حضور 11 استان غرب و شمال‌غرب کشور در این همایش 2 روزه در مرکز فنی ‌و حرفه‌ای شهید ورمقانی سنندج  اظهار کرد: دومین همایش منطقه‌ای مدیریت حوادث، عملیات و اتفاقات و فوریت‌های برق با همکاری انجمن مهندسین برق و الکترونیک شاخه غرب و شرکت‌‌های توزیع نیروی برق استان‌های کردستان، کرمانشاه و ایلام برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این همایش 121 مقاله از استان‌های آذربایجان شرقی، تبریز، آذربایجان غربی، زنجان، اردبیل، همدان، لرستان، قزوین، کرمانشاه و ایلام ارسال شد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان هدف از اجرای این همایش منطقه ای را دستیابی به روش‌های نوین علمی، و ارائه تجربیات عملی و کاربردی در زمینه مدیریت حوادث، عملیات و اتفاقات و فوریت‌های برق و ارتقاء سطح علمی و تخصصی کارشناسان و مدیران این حوزه عنوان کرد.

وی در خصوص محورهای برگزاری همایش گفت: افزایش قابلیت اطمینان در شبکه‌های توزیع، تجهیزات شبکه‌های توزیع، فناوری‌های نوین، فن آوری اطلاعات و ارتباطات، پیشگیری از سرقت انرژی و تجهیزات در شبکه‌های توزیع، مدیریت حوادث و عملیات و اتفاقات برق روستاها، پدافند غیر عامل و مدیریت بحران، آموزش و مدیریت دانش، ایمنی و حریم شبکه‌های توزیع و برون سپاری از محورهای برگزاری این همایش است.

نجفیان خاطر نشان کرد: بیشترین مقالات ارسال شده به دبیرخانه همایش از کردستان با 32 مقاله است و استان‌های کرمانشاه با 23 و همدان با 13 مقاله و سایر استان‌ها در رده‌های بعدی قرار دارند.

وی گفت: شرکت توانیر کردستان در بخش تولید نیروگاه سیکل ترکیبی با قدرت 956 مگاوات است و از این مقدار انرژی تولید شده 430 مگاوات برابر با نیاز مصرفی استان است و مابقی وارد شبکه سراسری می‌شود.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: قسمت بخار شرکت توانیر کردستان در سال 91 وارد مدار شد و 19 دستگاه پست با 63 کیلو وات، یک دستگاه با 132 کیلو وات و 5 دستگاه دیگر نیز با 230 کیلو وات در حال فعالیت هستند.

وی تصریح کرد: 146 فیدر و 300 پست زمینی شرکت نیرو در کردستان فعال است و مشترکان شهری نیز 523 هزار نفر هستند و 86 درصد برق مصرفی در کردستان در بخش خانگی و کمترین میزان با 41 صدم درصد در بخش صنعتی مصرف می‌شود.

نجفیان تعداد نیروهای مشغول به خدمت در شرکت توانیر کردستان را 245 نفر نیروی رسمی و خدماتی که بیشترین میزان را آقایان تشکیل می‌دهند دانست و گفت: میزان فروش شرکت یک هزار و 700 میلیون وات انرژی بوده است.

وی ارتباط با دانشگاه را مهم‌ترین بخش برای رشد دانش دانست و تأکید کرد: رویکرد شرکت توانیر در کردستان امسال اصلاح و جمع‌آوری شبکه‌های مخاطره آمیز، افزایش سطح دانش و حضور پررنگ‌تر در مجامع علمی و تکریم ارباب رجوع و توسعه میز خدمت بوده است.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان افزود: طرح پایلوت سیستم خورشیدی به منظور تأمین انرژی در ساختمان اداری با 8 کیلووات متصل به شبکه و 3 کیلو وات مستقل از شبکه و نیز تبدیل 500 کیلومتر از کابل‌های سیمی در کردستان به خودنگهدارنده از اقدامات مناسب انجام شده در توانیر بوده است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر