۱۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۹:۱۲
کد خبر: ۵۷۴۶
درنخستین روز از هفته بسیج دانش آوزی برگزار می شود:
نخستین روز از این هفته باعنوان «دانش‌آموز بسیجی؛ بصیرت و ولایت‌مداری» نامیده شده است که دیدار بانمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان‌ها به منظور ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش‌آموزیف مراسم پدافند غیرعامل در مدارس و افتتاح بازرسی نظارت در واحد مراسم خاص از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در این روز محسوب می‌شود.

حمیدرضا کلانتری اظهار کرد: هفته بسیج دانش‌آموزی فرصتی است تا سازمان بسیج دانش‌آموزی با تمام 780 حوزه خود در32 استان کشور به معرفی جایگاه این بسیج بپردازد.

وی ادامه داد: نخستین روز از این هفته باعنوان «دانش‌آموز بسیجی؛ بصیرت و ولایت‌مداری» نامیده شده است که دیدار بانمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه در استان‌ها به منظور ارائه گزارش عملکرد و معرفی سازمان بسیج دانش‌آموزیف مراسم پدافند غیرعامل در مدارس و افتتاح بازرسی نظارت در واحد مراسم خاص از جمله برنامه‌های در نظر گرفته در این روز محسوب می‌شود.

کلانتری ادامه داد: روز دوم هفته بسیج دانش‌آموزی با عنوان «دانش‌آموز بسیجی؛ شجاعت و آرمان‌خواهی» نامیده شده و از برنامه‌های این روز می‌توان به برگزاری یادواره سراسری شهید احمدرضا عباسی وسیده طاهره هاشمی و 36 هزاردانش آموز شهید، آیین صبحگاه سراسری ایثار و شجاعت در مدارس، برگزاری یادواره شهید فهمیده و شهدای دانش‌آموز در کرجف و برگزاری یادواره مرکزی شهیداحمدرضا عباسی در اراک اشاره کرد.

وی اظهار کرد: «دانش‌آموز بسیجی؛ایثارو تعالی معنوی» عنوان سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است و اجرای مراسم بزرگداشت شهید فهمیده در بهشت زهرا، دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان، عطرافشانی و گلباران مزارهای شهدای دانش‌آموز و معلمان، کوهپیمایی (ویژه پیشگامان) و مسابقه «دو»ی رهروان شهدای دانش‌آموز (ویژه پویندگان پسر) از جمله برنامه‌های در نظرگرفته برای سومین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است.

کلانتری گفت: چهارمین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی، «دانش‌آموزبسیجی؛ انتظار و عدالت خواهی» نامیده شده و حضورسازمان یافته دانش‌آموزان بسیجی در مصلاهای نماز جمعه سراسرکشور مهمترین برنامه این روز محسوب می‌شود.

وی گفت: «دانش‌آموز بسیجی؛ خلاقیت و نوآوری» عنوان روز پنجم هفته بسیج دانش‌آموزی است که هم‌اندیشی نخبگان علمی، هنری و ورزشی با استانداران و فرماندهان و تجلیل از آنان برای این روز در نظرگرفته شده است.

به گفته کلانتری،مراسم تجدید بیعت دانش‌آموزان اردوهای راهیان نور با شهدا و آرمان‌های انقلاب درمشهدالشهدای شلمچه و اجرای طرح رهروان شهیدفهمیده در استانهای بوشهر، سیستان وبلوچستان، هرمزگان، خوزستان و فارس برای ششمین روز از این هفته که «دانش‌آموزبسیجی؛ اخلاق و پایداری» نامگذاری شده، در نظرگرفته شده است.

کلانتری ادامه داد:«دانش آموزبسیجی؛ مقاومت واستکبارستیزی» عنوان آخرین روز از هفته بسیج دانش‌آموزی است که برگزاری مسابقه نقاشی باموضوع (مرگ برآمریکا) درمسیر راهپیمایی (ویژه امیدان) ازمهمترین برنامه‌های در نظرگرفته این روز است.

مدیر فرهنگی و اجتماعی سازمان بسیج دانش‌آموزی خاطرنشان کرد: شعار هفته بسیج دانش آموزی، «دانش‌آموزبسیجی؛ حماسه‌ساز امروز، آینده‌ساز فردا» است.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر