۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۶
کد خبر: ۵۶۹۱۸
هاشم الحیدری:
معاون حشد الشعبی شهادت سردار سلیمانی را نقطه‌ای عطف در عصر غیبت دانست و گفت: شهادت ایشان در نهایت منجر به نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه خواهد شد که همان انتقام سخت است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، حجت الاسلام سید هاشم الحیدری شامگاه چهارشنبه در مراسم اربعین شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس که در شبستان امام خمینی (ره) حرم کریمه اهل بیت (ع) برگزار شد، حاج قاسم سلیمانی را شهیدی زنده عنوان کرد و افزود: خون و راه شهید سلیمانی همیشه زنده است.

وی اولین و مهمترین خصوصیت سردار سلیمانی را اخلاص نامید و افزود: سردار سلیمانی حتی در مأموریت‌های سخت و طاقت فرسای خود تنها برای خدا کار کرد.

معاون حشد الشعبی عراق در بیان دیگر خصوصیات سردار سلیمانی، افزود: ایشان اهل صبر و استقامت و همچنین خستگی ناپذیر بود و این صفت چنان در ایشان بارز بود که فرماندهان جبهه مقاومت در عراق، لبنان و سوریه حاج قاسم را با این صفات می‌شناختند.

وی ادامه داد: حاج قاسم سلیمانی فردی شجاع بود که از دشمنان هراسی نداشت و در خط مقدم تمامی جبهه‌ها فعالیت می‌کرد.

حجت الاسلام هاشم الحیدری با بیان اینکه سردار سلیمانی شخصیتی کاملاً اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اهل نظر و اهل تدبیر بود، گفت: شهید سلیمانی تنها در زمان اقامه نماز و دیگری زمان مواجه با فرزندان شهدا، خانواده شهدا و رزمندگان به خاک می‌افتاد.

وی با بیان اینکه خدمات این شهید بزرگوار مرز جغرافیایی نداشت، افزود: شهید سلیمانی به تمامی جوامع اسلامی و ملت‌های مظلوم کمک می‌کرد.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به ترس آمریکا از سردار سلیمانی تصریح کرد: اعتقاد به ولایت فقیه از دیگر صفات بارز این سردار بزرگ اسلام بود.

وی ادامه داد: قدرت سپاه قدس در موشک و سلاح نیست بلکه اعتقاد، معنویت و شجاعت آنها قدرت اصلی این سپاه است.

حجت الاسلام هاشم الحیدری شهادت شهید سلیمانی را نقطه‌ای عطف در عصر غیبت دانست و افزود: شهادت ایشان در نهایت منجر به نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا از منطقه خواهد شد که همان انتقام سخت است.

وی بیان کرد: فقیه اهل بیت (ع) کسی است که وارث بصیرت، شجاعت و اراده اهل بیت (ع) باشد که تمامی این صفات در رهبری وجود دارد که توانست بلافاصله بعد از ترور حاج قاسم سخن از انتقام سخت بزند.

معاون حشد الشعبی با اشاره به فرامین رهبری در رابطه با خروج آمریکا از منطقه، افزود: قیمت خون حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش نابودی اسرائیل و اخراج آمریکا است.

وی با بیان اینکه آمریکا، اسرائیل و عربستان به دنبال نابودی ولایت فقیه هستند، تصریح کرد: دشمنان هیچ گاه به هدف خود نخواهند رسید زیرا نعمت ولایت چنان بزرگ است که توانسته امنیت و آزادی را برای ملت ایران و دیگر ملت‌ها به ارمغان بیاورد.

حجت الاسلام هاشم الحیدری با تأکید بر اینکه امنیت با خون به دست می‌آید، افزود: شماره معکوس نابودی اسرائیل با شهادت این عزیزان آغاز شده و انتقام سخت به زودی به وقوع خواهد پیوست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر