۰۴ مهر ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۳
کد خبر: ۵۶۲۹
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان خبر داد
مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان از پیشرفت 80 درصدی تونل پدافند غیرعامل تأسیسات برق این استان خبر داد.

منصور شیشه‌فروش ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر عامل برق منطقه‌ای اصفهان  با اشاره به اینکه صنعت برق یک صنعت مهم در کشور است، اظهار کرد: اصفهان با توجه به تولیداتی که دارد، موقعیت خاصی دارد و باید توجه بیشتری  با وجود نیروگاه‌ها به این استان شود.

وی، ظرفیت‌سازی برق و نیز احداث پست محتشم کاشانی را یک اقدام مهمی دانست و ادامه داد: احداث حدود پنج کیلومتر شبکه و ده‌ها ایستگاه 63 کیلوولت در استان و پست 400 کیلوولت سپاهان با مشارکت بخش خصوصی از جمله اقداماتی مهمی است که در زمینه برق صورت گرفته است.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با تأکید بر اینکه افزایش ظرفیت برق شاخص مهمی است که در استان اصفهان انجام می‌شود، تصریح کرد: در طول چند سال گذشته ما در اصفهان کاهش قطعی برق را داشته‌ایم.

وی، تولید 850 مگاوات برق توسط اصفهان را یک گام مهم در بخش برق دانست، تونل زیرزمینی پدافند غیرعامل برق اصفهان که برای نخستین بار برای تأسیسات زیرزمینی برق احداث شده است را از دیگر اقدامات مهم اصفهان دانست که با وجود کمبود اعتبارات کارگاه تعطیل نشد و تاکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

شیشه‌فروش با تأکید به اینکه اجرای هدفمندسازی یارانه‌ها در صنعت برق بسیار مهم بوده‌ است، یادآور شد: احداث نخستین نیروگاه بادی در منطقه صفه با وزش باد کار می‌کند که اقدام جدیدی برای تولید انرژی است.

وی با اشاره به کمبود آّب در پشت سد و رسیدن حجم آب به 130 میلیون متر مکعب، افزود: باید برای تأمین منبع پایدار تلاش شود.

مدیرکل ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان ادامه داد: ما به انسان‌هایی سالم نیاز داریم که برای محور توسعه دغدغه داشته باشند و بتوانند با وجود خشکسالی و کمبود منابع آبی و نیز تأمین آب برای صنایع اصفهان  تولید برق کنند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر