۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۲
کد خبر: ۵۴۴۷
مسئول جامعه بسیج الزهرا تربت حیدریه خبر داد
فاطمه فهیمی‌نیا به برنامه‌های این گردانها اشاره کرد و گفت: کلاس‌های امداد و نجات، پدافند غیرعامل و مقابله با اغتشاشات از جمله برنامه‌هایی بود که در قالب کارگاه‌های آموزشی برای بسیجیان شرکت کننده در این دوره‌ها تدارک دیده شده بود.

فاطمه فهیمی‌نیامسئول جامعه بسیج الزهرا تربت حیدریه اظهار کرد: رزمایش گردانهای پایگاه محور بسیج خواهران از 16 شهریور در منطقه بوری‌آباد تربت حیدریه آغاز شد و روز گذشته با انجام آخرین مراحل این رزمایش، خاتمه پیدا کرد.

مسئول جامعه بسیج الزهرا تربت حیدریه افزود: در این رزمایش هر روز شاهد حضور تقریبا 250 نفر از بسیجیان علاقه مند بودیم که از پایگاه‌های مختلف فعال در شهرستان تربت حیدریه در این رزمایش شرکت کرده بودند.

وی به برنامه‌های این گردانها اشاره کرد و گفت: کلاس‌های امداد و نجات، پدافند غیرعامل و مقابله با اغتشاشات از جمله برنامه‌هایی بود که در قالب کارگاه‌های آموزشی برای بسیجیان شرکت کننده در این دوره‌ها تدارک دیده شده بود.

فهیمی‌نیا تصریح کرد: برگزاری کلاس‌های احکام، اخلاق و بصیرت سیاسی نیز در حاشیه این همایش پیش‌بینی شده بود.

مسئول جامعه بسیج زنان تربت حیدریه عنوان کرد: این رزمایش به مدت 4 روز برگزار شد و در مجموع حدود 1300 نفر از بانوان شهرستان از برنامه‌های مختلف آن استفاده کردند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر