۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۵۴۲۱۵
استاندار البرز گفت: باید زیرساخت های لازم جهت اعمال پدافند غیرعامل در البرز مهیا شود و امید است جلسات شورای پدافند غیرعامل استان با انسجام و نظم بیشتری برگزار شود.
عزیزالله شهبازی، استاندار البرز صبح امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان که با حضور سردار حیدری معاون بسیج و امور استان‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تحریم ها موجب شد خودمان را در حوزه اقتصادی بازیابی کنیم، گفت: کشور ما هیچگاه طلب جنگ نکرده اما قدرت نظامی لازم را برای دفاع از کیان خود در برابر تجاوز دشمنان دارد.

استاندار البرز با بیان خاطره ای از یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس، ادامه داد: او همراه همرزمان خود مورد اصابت ترکش های دشمن قرار گرفت و به شدت مجروح شد اما با چنین وضعیتی بیش از 40 کیلومتر را طی کرد تا به مقصد برسد که این امر نشان می دهد که انسان ها در شرایط سخت انرژی مضاعفی می گیرند و کارهای بزرگی انجام می دهند.

وی اذعان کرد: تحریم ها موجب شده با تکیه بر اقتصاد مقاومتی مبنی بر اقتصاد درون زا و برون نگر، توانمندی های خود را بیشتر بشناسیم و به رشد، شکوفایی و خوداتکایی برسیم. اجرای اقتصاد مقاومتی به نوعی پدافند غیرعامل در برابر هجمه های معاندان برای متزلزل کردن اقتصاد کشور است که این امر با راهبردهای هوشمندانه مقام معظم رهبری ترسیم شده است.

شهبازی البرز را یکی از استان هایی دانست که جایگاه بسیار حساس، حیاتی، استراتژیک و راهبردی ویژه ای برای کشور و به ویژه پایتخت دارد و مطرح کرد: آمادگی لازم را برای همکاری در تهیه و تدوین طرح جامع پدافند غیرعامل داریم. باید زیرساخت های لازم جهت اعمال پدافند غیرعامل در البرز مهیا شود و امید است جلسات شورای پدافند غیرعامل استان با انسجام و نظم بیشتری برگزار شود.

شایان ذکر است در این مراسم طی ابلاغی از سوی سرلشکر پاسدار محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، شهبازی استاندار البرز به عنوان فرمانده قرارگاه پدافند زیستی استان البرز منصوب شد.
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر