۲۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۷
کد خبر: ۵۴۲۱
نتایج یک بررسی که در چین انجام شده نشان می‌دهد که گسترش خشم در شبکه‌های اجتماعی سریع تر از لذت است. خبرگزاری فارس: گسترش سریع خشم در شبکه‌های اجتماعی

به نقل از سی نت ، محققان دانشگاه Beihang  چین در بررسی‌های خود بر روی وب‌سایت Sina Weibo که شباهت زیادی به سایت توییتر دارد به این نتیجه رسیده‌اند که سرعت انتشار پست‌های دارای محتوای عصبانی کننده بسیار بالاتر است پست‌هایی است که محتوایی لذت بخش، غمگین کننده یا کسل کننده دارند.

بر اساس این مطالعه کاربران شبکه های اجتماعی با مطالبی که منتشر می کنند بر احساسات دیگر کاربران تاثیر می گذارند. در این میان سرعت تاثیرگذاری پست های حاوی مطالب خشمگین کننده از دیگر پست ها بیشتر است.

سایت چینی Weibo دارای بیش از 500 میلیون نفر کاربر است و این در حالی است که توییتر تنها 200 میلیون نفر کاربر دارد. برای انجام این مطالعه 70 میلیون پست ارسال شده از سوی دویست هزار کاربر مورد بررسی قرار گرفته اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر