۰۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۵۴۰۹۴
رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: تقویت نیروهای مسلح موجب تقویت کشور می‌شود، برای همین است که دشمنان به امیران و سرداران آن کشور چشم طمع می‌دوزند.

به گزارش پایداری ملی، مراسم تودیع و معارفه دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری ظهر امروز برگزار شد.

در این مراسم  حشمت‌الله جوکار تودیع و سیدعلی سیدحقی عهده‌دار دادستانی نظامی چهارمحال و بختیاری شد.

اصل اول بر آموزش و آگاه‌سازی است

عبدالمحمد فردی در مراسم تکریم و معارفه دادستان نظامی چهارمحال و بختیاری، گفت: سازمان قضایی نیروهای مسلح در کنار دادگستری به تخلفات رسیدگی کرده و آگاه‌سازی، پیش‌بینی و پیشگیری از جرم از وظایف این سازمان است.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری افزود: اصل اول بر آموزش و آگاه‌سازی است و بعد از آن در صورت نیاز برخورد صورت می‌گیرد.

نیروهای مسلح هر کشور بیرق امنیت مردم است

در ادامه این مراسم احمدرضا بهرامی گفت: اصل 172 قانون اساسی رسیدگی به جرائم نظامی را بر عهده سازمان قضایی نیروهای مسلح قرار داده است.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه نیروهای مسلح هر کشور علم و بیرق امنیت مردم است، افزود: ملتی توانمند است که سپاهیان و نیروهای مسلح استوار داشته باشد.

وی با بیان اینکه تقویت نیروهای مسلح موجب تقویت کشور می‌شود، ادامه داد: برای همین است که دشمنان به امیران و سرداران آن کشور چشم طمع می‌دوزند.

بهرامی با تاکید بر اینکه امروزه نیروهای مسلح در هر ایام و در هر حادثه‌ای در خدمت مردم هستند و این ارزشمند است، عنوان کرد: زمانی می‌توان انتظار داشت که نیروهای مسلح مقابل وعده‌های دشمن بایستند که تدین و اقتدار را از فرمانده خود بیاموزند.

رئیس کل دادگستری چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: وظیفه سازمان نیروهای مسلح صیانت از نیروها در برابر لغزش‌ها است و آموزش و پیشگیری از جرم باید سرلوحه کار سازمان قرار گیرد.

منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر