۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
کد خبر: ۵۳۸۹۹
با حکم سرلشگر باقری؛
طی حکمی از سوی سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح، استاندار همدان به فرماندهی پدافند غیرعامل زیستی این استان منصوب شد.
به گزارش پایداری ملی، در بخشی از متن این حکم که روز سه شنبه در نشست اعضای شورای پدافند غیرعامل استان همدان خوانده شد، آمده است: به استناد مفاد سیاست های کلی نظام در حوزه پدافند غیرعامل ابلاغی فرماندهی معظم کل قوا و در اجرای مصوات ابلاغی کمیته دائمی پدافند غیرعامل در زمینه تشکیل قرارگاه پدافند زیستی و بنا به پیشنهاد رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، جنابعالی را به سمت فرمانده پدافند غیرعامل زیستی استان همدان منصوب می نمایم.

امید است در سایه توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و در چارچوب سیاست ها و حمایت های دولت تدبیر و امید در اجرای وظایف و مسولیت های محوله با اولویت های فرهنگسازی، ایمنی و مصون سازی زیر سارخت ها به منظور ارتقای آمادگی و توانمندی مقابله با تهدیدهای پیش رو در سلسله مراتب قرارگاه عملیاتی یاد شده در سازمان پدافند غیرعامل کشور موفق و موید باشید.

از تمامی دستگاه های اجرایی و نیروهای مسلح انتظار دارم حداکثر همکاری و مساعدت را مبذول نمایند.

همچنین در حکم جداگانه ای از سوی سرلشگر پاسدار محمد باقری رییس کمیته دائمی پدافند غیر عامل کشور، سردار مظاهر مجیدی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان به عنوان جانشین پدافند زیستی همدان معرفی و منصوب شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر