۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
کد خبر: ۵۲۳۸۶
در اولین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان کرمان مطرح شد
استاندار کرمان: پدافند غیرعامل از موضوعات مهمی است که در شرایط عادی و در تمامی کشور ها مورد توجه قرار می گیرد و فعالیت های مرتبط با آن انجام می شود تا دارایی های با ارزش و حیاتی کشور در برابر تهدیدات احتمالی مصون سازی شوند.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی از کرمان، اولین جلسه شورای پدافندغیرعامل استان کرمان با حضور مسئولان ارشد استانی برگزار شد. در این جلسه استاندار کرمان با اشاره به همکاری دستگاه ها برای اجرای طرح جامع پدافند غیرعامل استان و گزارش دهی مستمر در این زمینه، گفت: پدافند غیرعامل از موضوعات مهمی است که در شرایط عادی و در تمامی کشور ها مورد توجه قرار می گیرد و فعالیت های مرتبط با آن انجام می شود تا دارایی های با ارزش و حیاتی کشور در برابر تهدیدات احتمالی مصون سازی شوند.

 محمدجواد فدائی در شورای پدافند غیرعامل استان کرمان افزود:  موضوع پدافند غیرعامل در  شرایط کنونی که کم و بیش با تهدیداتی روبرو هستیم، اهمیت ویژه تری دارد.

وی ادامه داد: بخشی از منابع مالی پدافند غیرعامل از تبصره 21 قانون بودجه تامین می شود و بخشی نیز مربوط به دستگاه هایی است که بودجه ملی دارند و باید پیگیری های لازم برای دریافت این منابع را انجام داده و گزارشات مستمر آن را به اداره کل پدافند غیرعامل استانداری کرمان ارائه دهند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر