۱۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۰
کد خبر: ۵۱۶۶
مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان شمالی:
مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان شمالی از هلال احمر به عنوان پیشانی امدادرسانی در بلایای طبیعی و حوادث غیر مترقبه یاد کرد.

رضا جلالی صبح امروز در آیین افتتاحیه نهمین دوره مسابقات امداد و نجات کشوری جستجو نجات در ارتفاع و فضای معلق در منطقه نمونه گردشگری درکش گفت: خدمات بسیار ارزشمندی و متنوعی توسط جمعیت هلال احمر در بخش‌های مختلف ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه امدادگران نیروهای توانمند وبا اراده به هنگام بروز حوادث و بلایای طبیعی هستند افزود: نقش امدادگران در پیشبرد برنامه‌های امدادرسانی اجتناب ناپذیر است.

مدیر کل پدافند غیر عامل خراسان شمالی اظهار کرد: خدمات صورت گرفته توسط امدادگران هلال احمر برای امداد رسانی به حادثه دیدگان بسیار مطلوب و قابل تقدیر است.

وی تصریح کرد: همواره داوطلبان جمعیت هلال احمر ایران، برای تحقق شعار این جمعیت، در عرصه داخلی و جهانی گام‌های مناسب و موثری برداشته‌اند.

قائم مقام استاندار خراسان شمالی در پیگیری امور ویژه همچنین با بیان اینکه فعالیت‌های خوبی در جمعیت هلال احمر در برای تحقق برنامه‌های انسان دوستانه صورت گرفته است، برنامه‌های این سازمان را برای کاهش اثرات و امداد رسانی در سریع‌ترین زمان ممکن به حادثه دیدگان را بسیار موثر ارزیابی کرد.

وی اقدامات جمعیت هلال احمر خراسان شمالی را نیز طی سال‌های اخیر در ابعاد مختلف را برشمرد و گفت: تاکنون این جمعیت در مقیاس‌های مختلف فعالیت‌های بسیار خوبی را رقم زده که میزبانی هفت مسابقه کشوری هلال احمر توسط این جمعیت، حاکی ازاین توانمندی است.

به گزارش فارس، 155 امدادگر از 31 استان کشور در نهمین دوره مسابقات امداد و نجات کشوری جستجو نجات در ارتفاع و فضای معلق در منطقه نمونه گردشگری درکش حضور دارند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر