۰۷ آذر ۱۳۹۱ - ۱۷:۱۵
کد خبر: ۵۱۶
معاون استاندار مازندران:
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: ملت ایران با تحریم ها و فشارهای دشمنان تسلیم نخواهند شد و درون همین تحریم هاست که توانمندتر می شویم.
به گزارش پايداري ملي به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، به مناسبت گرامیداشت ایام سوگواری اباعبد الله الحسین (ع) مراسم باشکوهی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران، فرماندار ساری، رئیس و جمعی از مدیران ستادی و کارکنان سازمان جهاد کشاورزی مازندران در محل نمازخانه این سازمان برگزار شد.
در این مراسم هادی ابراهیمی معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران طی سخنانی با اشاره به اینکه فلسفه انقلاب اسلامی ایران منبعث از نهضت امام حسین (ع) است، افزود: جهادگران مدافعان خط مقدم دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس هستند که با تأسی از مکتب و فرهنگ بسیجی به عنوان ایدئولوژی اسلامی کارنامه درخشانی را در تاریخ کشور از خود به یادگار گذاردند.
وی با بیان اینکه فلسفه قیام امام حسین (ع) احیای امر به معروف و نهی از منکر بود، نقش خواص در دوران آن حضرت و جامعه اسلامی ما و جهان اسلام را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطر نشان کرد: عاشورا می خواهد به ما درس بصیرت دهد تا حق را از باطل تشخیص دهیم.
ابراهیمی با اشاره به اینکه ملت ایران با تحریم ها و فشارهای دشمنان تسلیم نخواهند شد و درون همین تحریم هاست که توانمندتر می شویم، هم افزایی، وحدت و آرامش را در زمان تحریم ها و در اقتصاد مقاومتی تعیین کننده دانست و خاطرنشان کرد: همه ما باید با پیروی از عمود و ستون انقلاب « مقام معظم رهبری» در این جایگاه صیانت کنیم.
همچنین رضا عظیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران طی سخنانی با اشاره به تقارن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با هفته بسیج، تفکر بسیجی را ناشی از فرهنگ عاشورایی دانست.
وی با بیان اینکه برگزاری مراسم عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در سازمان جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها نشأت گرفته از فرهنگ و ارزش های اسلامی و عاشورایی است که هر ساله به صورت خودجوش و از سوی همکاران انجام می شود شعار این مراسم را پیروی از فرمایش حضرت امام (ره) برشمرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر