۰۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۵۰۹۷
توسط اداره کل پدافند غیر عامل استان یزد اجرا شد:
اولين جلسه تدوين برنامه آموزش عمومي پدافند غيرعامل دستگاههاي اجرايي،در اداره كل پدافند غيرعامل استان یزد تشكيل گرديد .
اولين جلسه در خصوص تدوين برنامه آموزش عمومي پدافند غيرعامل براي كليه ادارات ودستگاه هاي اجرايي، دانشگاه ها ، فرمانداري ها ، شهرداري ها و بخشداري هاي استان به رياست مديركل پدافند غيرعامل تشكيل گرديد و با توجه به يكي از مصوبات آن دومين جلسه نيز برگزار گرديد. در اين جلسات اساتيدي از اداره كل پدافندغير عامل استان، سپاه الغدير استان، نيروي انتظامي، دانشگاه جامع علمي كاربردي و پدافند هوايي استان حضور و نظرات و ديدگاههاي خود را بيان نمودند.

محمد رضا صباغيان مدير كل پدافند غيرعامل استان در اين جلسات عنوان نمود : امروزه بحث آموزش پدافند غير عامل داراي اهميت بالايي در فرهنگ سازي و ايجاد ذهنيت در افراد است و يك نگاه ما اين است كه از علم و تخصص اساتيد بيرون از استان كمك بگيريم، ضمن اينكه نگاه ديگر ما بايد بر استفاده هر چه بيشتر از تمامي ظرفيت هاي اساتيد استان باشد. در ضمن در آموزش ما به دنبال بالا بردن كيفيت بيشتر هستيم و اين يكي از اصول آموزش صحيح است.

در اين جلسات مقرر شد تا اساتيد ضمن ارائه مطالب خود نسبت به يكسان سازي مطالب اقدام نمايند. همچنين در اين جلسات در خصوص زمان، مكان و نحوه برگزاري دوره آموزشي پيشنهاداتي مطرح و به بحث گذاشته شد.

بنابراين با توجه به پيشنهادات مطرح شده تقويم آموزش عمومي پدافند غير عامل استان يزد به صورت آزمايشي براي يك ماه تدوين شد بطوريكه در اين برنامه 14 اداره از ادارت استان يزد در برنامه پيشنهادي قرار مي گيرند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر