۰۳ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۴۹۴۲
هکرهای اینترنتی با حمله به حساب های کاربری ده هزار نفر در شبکه رایانه ای موسسه مشاوره املاک فاکس تونز اطلاعات شخصی آنها را به سرقت بردند.
به نقل از آی تی پروپورتال، مهاجمان ابتدا توانستند به شبکه رایانه ای این شرکت نفوذ کنند و آن را هک کنند. آنها سپس اطلاعات 9816 کاربر و مشتری این موسسه مشاوره املاک را در فضای مجازی منتشر کرده و در دسترس همگان قرار دادند.

هنوزمشخص نشده هکرها چگونه توانستند به شبکه این شرکت نفوذ کنند و اطلاعات شخصی کاربران را به سرقت ببرند. موسسه فاکس تونز نیز در این زمینه سکوت اختیار کرده است.

البته این موسسه با ارسال ایمیل هایی برای کاربران هک شده اش به آنها در مورد این موضوع اطلاع رسانی کرده و از مشتریانش خواسته تا کلمات عبور خود را تغییر داده و صحت اطلاعات مربوط به خود را تایید نمایند.

در ماه های اخیر حملات هکری به سایت ها و شبکه های رایانه ای وابسته به شرکت ها و موسسات بزرگ تجاری در آمریکا و انگلیس شدت گرفته و کارشناسان می گویند این شرکت ها برای دفاع از خود و کاربرانشان باید درصدد طراحی استراتژی های دفاعی سایبری مناسب باشند.

این کارشناسان از اینکه موسسات یادشده حملات سایبری را جدی نمی گیرند، اظهار نگرانی کرده و می گویند بدون همکاری مشترک موسسات مذکور و ارتقاء سطح آگاهی های عمومی مقابله با این وضعیت ممکن نیست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر