۰۲ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۲
کد خبر: ۴۹۱۲
معاون استاندار كرمانشاه:
معاون سياسي و امنيتي استانداري در اولين همايش دفاع سايبري گفت: هوشمندي ملت ايران در تمامي زمينه هاي علمي و فناوري چشم جهانيان را خيره كرده است...
مهدي شعباني
صبح يكشنبه (27مرداد) اولين همايش پدافند سايبري ويژه مديران كل و كارشناسان فناوري اطلاعات دستگاه هاي اجرايي استان درمركز همايش دفتر آموزش و پژوهش استانداري برگزار شد.

جلال منكرسي در اين همايش يك روزه كه جزء سخنرانان اصلي بود؛طي سخناني ضمن اشاره به ضرورت پدافند سايبري در كشور ،خاطر نشان كرد:امروز كشور ما بيش از هر زمان ديگر نياز و توجه جدي بيشتري به لزوم استرتژي فضاي مجازي بسيار قوي كه دفاع سايبري درراس آنان است ،دارد.

منكرسي در ادامه توطئه هاي دشمنان در حوزه تخريب و سلب امنيت از كشورهاي جهان سوم را امري جدي برشمرد و تصريح كرد:استكبار جهاني همواره و پيوسته با دسيسه هاي استعماري خود سعي نموده كه در تخريب و نابودي ثروت ملتهاي جهان اسلام به انحاء مختلف سنگ اندازي كند و در نهايت تلاش مي كنند كه در عصر حاضر  فكر و گنجينه عقلاني اين ملتها را با فضاهاي مجازي و رايانه اي به عرصه سقوط بكشانند.

معاون سياسي و امنيتي استانداري در بخش ديگري از سخنان خود ،هوشمندي ملت ايران در عرصه هاي مختلف علمي و فناوري را خط بطلاني بر دسيسه هاي استكبار عنوان كرد و افزود: نگراني دشمنان ملت ايران از آن است كه هوشمندي و فرهنگ اسلامي – ايراني اين ملت را دژ محكمي در مقابل توطئه هاي شوم خود قلمداد مي كنند.

در ادامه اين همايش سرپرست پدافند غير عامل  استان ر خصوص دفاع سايبري به ايراد سخن پرداخت.

گفتني است ،مدرس اين دوره دكتر لاداني از اساتيد دانشگاه در حوزه پدافند غير عامل مي باشد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر