۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۰
کد خبر: ۴۸۹۴۱
امام جمعه شهرکرد:
شهرکرد- نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: بهره گیری از نخبگان و جوانان با استعداد در مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری ضروری است.

به گزارش پایداری ملی، حجت الاسلام محمد علی نکونام شامگاه چهارشنبه در دیدار با مدیران چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بهره گیری از نخبگان و جوانان با استعداد در مسیر توسعه چهارمحال و بختیاری ضروری است، اظهار داشت: مدیریت میدانی، محرومیت زدایی در مناطق محرم چهارمحال و بختیاری، مدیریت شجاعانه و جهادی، حل مشکلات بیکاری و… از مهمترین دغدغه‌ها در سطح استان است.

وی بیان کرد: مدیران در مسیر توسعه استان به ویژه توسعه راه‌های هوایی، ریلی و زمینی، ارتقای بخش صادرات، توسعه بخش گردشگری و… حرکت و این امر را در دستور کار قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت‌ها در مسیر توسعه استان بهره گیری کرد، بیان کرد: چهارمحال و بختیاری ظرفیت‌های بیشماری برای توسعه دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی اظهار داشت: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید با تدابیر لازم در مسیر حل مشکلات اقتصادی حرکت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد عنوان کرد: دشمن با ایجاد جنگ روانی و اقتصادی به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است که باید هوشیار باشیم و تلاش کنیم که مشکلات را در این زمینه حل کنیم.

وی بیان کرد: نباید از جنگ فرهنگی غافل شویم و باید به بخش فرهنگ نیز توجه شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر