۳۰ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۶
کد خبر: ۴۸۷۸
هزاوه ای مطرح کرد:
مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری همدان گفت: باید در مورد پدافند غیر عامل فرهنگ سازی شود تا با ستاد بحران اشتباه گرفته نشود.
به گزارش خبرنگار پایداری ملی،سید مصطفی هزاوه ای ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه گاهی پدافند غیرعامل با ستاد بحران اشتباه گرفته می شود، افزود: وظیفه ستاد بحران برای حوادث غیر مترقبه است اما پدافند غیرعامل به مسائل سایبری مربوط می شود.

وی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل مجموعه اقدامات غیرنظامی است، اظهار داشت: پدافند غیرعامل باعث می شود آسیب پذیری ها در جامعه به حداقل برسد و پایداری را مستمر می کند.

اکنون زمان خاکریز و مشخص کردن مرز برای کشور نیست

مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری همدان تاکید کرد: اکنون زمان خاکریز و مشخص کردن مرز برای کشور نیست.

وی ابراز داشت: اکنون جنگ به صورت نفوذ از داخل شده است که بیشتر کار به صورت سایبری انجام می شود.

هزاوه ای با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب استفاده از انرژی اتمی را برای کشتار جمعی حرام دانستند، اذعان داشت: از مدیران و کارشناسان IT استان برای آشنایی با پدافند غیرعامل دعوت شده تا در همایش پدافند غیرعامل شرکت کنند.

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این همایش کسب آگاهی برای کاهش آسیب پذیری، تداوم فعالیت ها و پایدار سازی و فعال کردن سطوح مختلف دستگاه های اجرایی است.

مدیرعامل پدافند غیرعامل استانداری همدان همچنین عنوان داشت: مردم باید در مورد پدافند غیرعامل آگاه شوند چرا که مقوله بسیار مهم و شایان توجهی است.

وی در پایان اظهار داشت: باید در مورد پدافند غیرعامل و جنگ سایبری اطلاع رسانی و فرهنگ سازی شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر