۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۷۹۹۱
فرماندار شهرستان البرز:
فرماندار شهرستان البرز گفت: اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل بصورت تخصصی و تقویت کیفیت آموزش ها برای تاثیرگذاری بیشتر در این بخش ضروری است.

به گزارش پایداری ملی، رضا گروسی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه پدافند غیر عامل شهرستان که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: ارتقای سطح آموزش در حوزه پدافند غیر عامل مؤثرتر از سایر حوزه هاست و باید جدی گرفته شود.

وی ادامه داد: تأثیر برنامه‌های طراحی شده آموزشی به آگاهی بخشی در اجرا برنامه پدافند غیر عامل کمک شایانی می‌کند و ما نیز آن را در دستور کار ادارات قرار داده‌ایم.

گروسی افزود: برنامه‌های پدافندی در گام اول با هدف پیشگیری و پیش بینی و کاهش خطر پذیری در برابر تهدیدات اجرا می‌شود و می‌تواند در کم شدن آسیب‌ها مؤثر باشد.

فرماندار شهرستان البرز هم چنین به پیش بینی برق اضطراری، میزان تاب آوری دستگاه‌ها در شرایط خاص، جانمایی دقیق تأسیسات در حوزه‌های مختلف زیر بنایی ایمنی و غیر قابل دسترس بودن آنها، نگهداری و ایمن سازی سیلوها در حوزه جهاد و حفاظت اسناد در ادارات به عنوان موارد رعایت اصول پدافند غیر عامل اشاره کرد و گفت: رعایت اصول پدافند غیر عامل برای کاهش آسیب پذیری در تمامی حوزه‌ها ضروری است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر