۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۰
کد خبر: ۴۷۷۱۶
توصیه هواشناسی هرمزگان،
کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: وزش باد به نسبت شدید در جزیره های خلیج فارس از جمله کیش امروز پنجشنبه نیز سبب اختلال در رفت و آمدهای دریایی خواهد شد که توصیه ی شود شناورها احتیاط کنند.
به گزارش پایداری ملی، مرضیه سی سی پور روز پنجشنبه افزود: در مسیر تردد به قشم و هرمز نیز هرچند از میزان سرعت وزش باد در مقایسه با روزهای گذشته کاسته شده اما توصیه می شود با توجه به افزایش باد در ساعت بعد از ظهر تمهیدات لازم صورت گیرد.

وی بیان داشت: فردا جمعه از میزان سرعت باد و تلاطم دریا در تنگه هرمز و تا حدی خلیج فارس کاسته می شود.

کارشناس پیش بینی اداره کل هواشناسی هرمزگان یادآورشد: باتوجه به مواج ماندن خلیج فارس تا روز جمعه توصیه می شود تا فردا (جمعه) تمهیدات لازم برای رفت و آمد به جزیره های خلیج فارس همچون کیش برقرار باشد.

سی سی پور اضافه کرد: امروز پنجشنبه در بیشتر نقاط استان هرمزگان از جمله مناطق ساحلی شاهد افزایش دما خواهیم بود که در روزهای آغازین هفته آینده این افزایش دما محسوس تر خواهد شد.

هواشناسی هرمزگان در اطلاعیه شماره پنج اعلام کرده بود که از روز یکشنبه تا روز جمعه هفته جاری به تناوب با گذر امواج ناپایدار تراز میانی جو در برخی نقاط استان ناپایداری جوی و دریایی پیش بینی شده است که قابل ملاحظه ترین پدیده، وزش باد به نسبت شدید در مناطق دریایی و مواج شدن دریا خواهد بود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر