۲۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۰
کد خبر: ۴۶۸۶۹
فرمانده نیروی انتظامی قشم خبر داد:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان قشم از کشف 52 قلم کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 250میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایداری ملی، حسین الهی ظهر امروز اظهار داشت: 52 قلم کالای قاچاق به ارزش دو میلیارد و 250میلیون ریال طی دو عملیات پلیسی جداگانه در شهرستان قشم کشف شده است.

وی با اعلام این خبر، افزود: 50 قلم از کالاهای قاچاق کشف شده مربوط به دستگاه اسکوتر به ارزش 650میلیارد ریال است که در راستای طرح مبارزه با ورود غیرمجاز کالا پس از کنترل محورهای مواصلاتی، ماموران یگان امداد به یک دستگاه وانت باری مشکوک شده و دستور توقف دادند.

فرمانده نیروی انتظامی قشم تصریح کرد: راننده با بی‌اعتنایی به فرمان ماموران قصد متواری شدن از محل را داشت که با هوشیاری عوامل پلیس متوقف و بررسی مدارک مربوط به محموله نشان داد که خودرو فاقد بارنامه و اسکوترهای بارگیری شده قاچاق هستند.

الهی با بیان اینکه راننده پس از تفهیم اتهام به مرجع ذی‌صلاح تحویل شده است، ادامه داد: در عملیاتی دیگر نیز دو دستگاه موتور متعلق به ماشین‌های سنگین به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال کشف شد.

وی برخورد با پدیده قاچاق را از اولویت‌های کاری این ارگان برشمرد و اضافه کرد: ماموران پس از شناسایی محل اختفا و گرفتن مجوزهای لازم به محل ورود کرده و در این راستا یک نفر دستگیر و تحویل مرجع ذی صلاح شد.

فرمانده نیروی انتظامی قشم با اشاره به کشفیات اخیر این نیرو در حوزه کالاهای قاچاق و سوخت، گفت: نیروی انتظامی با تمام توان و ظرفیت از خروج منابع عمومی که متعلق به مردم است جلوگیری خواهد کرد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر