۲۲ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۹
کد خبر: ۴۶۶۰
دبیر اجرایی کنفرانس ملیˈتولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم های هیبریدیˈگفت:حدود یکصد مقاله از محققان و اعضای هیات علمی دانشگاه های کشور به دبیرخانه کنفرانس در دانشگاه کاشان ارسال شده است.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه کاشان،ˈمهدی محمدی مهرˈاظهار کرد:حدود66 مقاله برای ارائه در کنفرانس توسط هیات داوران پذیرفته شده است.

وی افزود: در این کنفرانس 35 مقاله به صورت شفاهی و بقیه به صورت پوستر ارائه خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: علاقه مندانی که موفق به ارسال مقاله نشده اند اما تمایل به حضور در این کنفرانس دارند، می توانند با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن از طریق پست الکترونیکی در این کنفرانس شرکت کنند.

محمدی فر، سخنرانی، برگزاری نشست علمی و کارگاه های آموزشی را از جمله برنامه های این همایش ذکر کرد و گفت: در این کنفرانس مهندس ˈهنینگ هافˈ مدیر بخش طراحی موتورهای بنزینی شرکتAVL، پروفسورˈوحید اصفهانیانˈ عضو هیات علمی دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه تهران و پروفسور ˈکاوه قربانیانˈعضو هیات علمی دانشکده مهندسی هوافضا دانشگاه صنعتی شریف و عضو هیات مدیره توربین ماشین خاورمیانه سخنرانی خواهند کرد.

وی، تجهیزات، فناوری و فرآیند تولید همزمان در مقیاس میکرو و ماکرو، منابع تجدیدپذیر،فسیلی و سیستم های هیبریدی در تولید برق یا حرارت،روش های ذخیره سازی انرژی در سیستم های تولید همزمان،کاربردهای صنعتی،مسکونی و تجاری ، پایداری و قابلیت اطمینان انرژی، امنیت و پدافند غیرعامل و بهینه سازی، ارزیابی اقتصادی و موانع سرمایه گذاری را از جمله محورهای این کنفراس بیان کرد.

وی، فراهم آوردن زمینه تبادل تجربیات علمی و فنی متخصصان دانشگاهی و صنعتی، معرفی دستاوردهای علمی و صنعتی در زمینه تولید همزمان و سیستم های هیبریدی، تقویت ارتباط موثر بین مراکز علمی، پژوهشی و صنعتی و اشاعه تفکر و فرهنگ افزایش راندمان تولید انرژی به کمک سیستم های هیبرید و تولید همزمان را از اهداف برگزاری این کنفرانس ذکر کرد.

کنفرانس ملی تولید برق همزمان با حرارت و برودت سیستم های هیبریدی ششم شهریور امسال به مدت دو روز در دانشگاه کاشان برگزار می شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر