۱۷ مرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۵
کد خبر: ۴۵۸۲
حسین دهقان:
وزیر پیشنهادی دفاع با اشاره به اهداف راهبردی خود با بیان اینکه چند سالی است که بحث پدافند غیرعامل مطرح شده و تازه در حال فرهنگ‌سازی برای آن هستیم گفت:توسعه قابلیت‌های نرم‌افزاری در راستای سیاست‌های خارجی کشور از دیگر اهداف راهبردی است

حسین دهقان وزیر پیشنهادی دفاع با بیان اینکه وزارت دفاع با سایر بخش‌ها و دستگاه‌های اجرایی تفاوت دارد، گفت: وزارت دفاع بخشی از دولت و جزئی از نیروی مسلح است و تدابیر رهبر معظم انقلاب و این وزارتخانه حاکم است.

وی با اشاره به اهداف راهبردی خود گفت: یکی از اهداف راهبردی ارتقاء سطح قابلیت‌های صنایع دفاعی کشور برای تامین نیازهای راهبردی است. باید بتوانیم این وزارتخانه را به سمت یک وزارتخانه چاپ، پاسخگو به شدت دانش‌بنیاد پیش ببریم.

وزیر پیشنهادی دفاع با اشاره به دیگر اهداف راهبردی گفت: با بیان اینکه چند سالی است که بحث پدافند غیرعامل مطرح شده و تازه در حال فرهنگ‌سازی برای آن هستیم، افزود: توسعه قابلیت‌های نرم‌افزاری در راستای سیاست‌های خارجی کشور از دیگر اهداف راهبردی است، البته باید توان دفاعی کشور را نیز همواره مورد توجه قرار دهیم و باید بتوانیم حوزه نظر و اندیشه را به عالم کاری و واقعیت نزدیک کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر