۱۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
کد خبر: ۴۵۴۰۶
مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور، مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس و کارشناسان این اداره کل از مرکز طب مقایسه ای و تجربی شیراز بازدید کردند و از نزدیک با خدمات این مرکز، آشنا شدند.
محمد هوشمندی


به گزارش پایداری ملی، در این بازدید ابتدا دکترامین درخشان فررئیس مرکز طب مقایسه ای و تجربی شیراز ضمن خیرمقدم ،در معرفی این مرکز گفت : یکی از مجهزترین مراکز طب مقایسه ای می باشد که در آن مجموعه فعالیت هو خدمات مرکز پزشکی مقایسه ای و تجربی در زمینه تحقیقات پزشکی درون تنی ( in-vivo ) بر مبنای مدل های زنده معرفی می گردد .


در ادامه دکتر محمد کریمی نیا مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور ، قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس ، معاون وکارشناسان این اداره کل از بخش های تکثیر ، ریکاوری ، جراحی ، تصویر برداری، آزمایشگاهی گیاهان دارویی ، پاتولوژی و سایر بخش های ایم مرکز بازدید کردند  .


به گفته دکتر امین درخشان رئیس مرکز طب مقایسه ای و تجربی شیراز ، این مرکز بعنوان زیر مجموعه معاونت پژوهشی دانشگاه با زیر بنایی بالغ بر 900متر مربع و برخورداری از بخش های مختلف تولید، تکثیر و پرورش حیوانات آزمایشگاهی، اتاق عمل، ریکاوری و تصویربرداری خدمات علمی و آزمایشگاهی ارزنده ای را به محققین و پژوهشگران این حوزه ارائه می دهد .


در پایان جلسه ای با حضور بازدید کنندگان فوق در دفتر ریاست مجموعه برگزار گردید . در این جلسه دکتر محمد کریمی نیا مدیر کل بهداشت و درمان سازمان پدافند غیرعامل کشور ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته، این مرکز را یکی از پتانسیل های استان خواند و بر همکاری همه جانبه با آن تأکید کرد .


در ادامه قاسم پاک نژاد مدیر کل پدافند غیرعامل استان فارس گفت : با توجه به بازدید صورت گرفته و ارائه گزارش از سوی رئیس این مجموعه ، این مرکز از مراکز دارای اهمیت در استان و فراتر از آن در سطح کشور می باشد که خدمات ارزنده ای را به پژوهشگران و جویندگان علم در این زمینه ارائه می نماید .


ایشان در بخش دیگری از سخنان خود افزود : این مرکز از ظرفیت های استان، و پتانسیل های موجود و به عنوان بازوی علمی و پژوهشی مطلوب در استان می باشد که با توجه به اهمیت موضوع این اداره کل همکاری ها و مساعدت های لازم با مرکز را در دستور کار خود قرارداده است .

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر