۱۳ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۴۴۹۸
مرحله مقدماتي رزمايش سايبري در سازمان امور اقتصادي و دارايي استان مركزي در قالب بازديد معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي و جانشين قرارگاه سايبري و مدير كل پدافند غيرعامل استان، از محل سرور اصلي اين سازمان برگزار شد.
به نقل از روابط عمومي سازمان امور اقتصادي و دارايي استان مركزي، در اين بازديد كه با حضور رئيس و معاونين سازمان استان انجام شد، كليه اقدامات در حوزه سايبري و ساختار شبكه مورد بررسي و ارزيابي قرار گرفت.
در ادامه اين بازديد، طي جلسه اي با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي و جانشين قرارگاه سايبري و مدير كل پدافند غيرعامل استان و رئيس و معاونين و روساي ادارت، گروه ها و واحدهاي سازمان و نماينده پدافند غير عامل در سازمان؛ جانشين قرارگاه سايبري استان به تشريح تهديدات موجود در اين عرصه پرداخت.
نصراللهي با بيان اين موضوع كه دنياي امروز، دنياي اطلاعات، توام با تكنيك ناشي از خلاقيت و ابتكار است، افزود: ما بايد براي جلوگيري از تهديدات دشمن در بحث اينترنت و نفوذ اينترنتي، در عرصه حضور داشته و همچون گذشته اين تهديدات راخنثي كنيم.
معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي خاطرنشان كرد: رشد متعادل در بخش هاي اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي، اساس اقتدار و پيشرفت كشور و متضمن تقويت سرمايه هاي مادي و معنوي است.
وي ادامه داد: دشمنان در جنگ نرم عليه نظام جمهوري اسلامي، تحكيم بنيان خانواده، اصالت هاي فرهنگي و ديني و سلامت اجتماعي را نشانه گرفته اند كه بايد با تيزبيني و برنامه هاي جامع، توطئه آنان را نقش بر آب كرد.
معاون سياسي و امنيتي استانداري استان مركزي اظهار داشت: هدف از اجراي اين مرحله از رزمايش، برآورد وضعيت دستگاه ها از حيث موضوعات سايبري و ساختار شبكه است كه مرحله نخست آن با موفقيت آغاز شده است.
درادامه اين جلسه، سردار قاسمي به بيان چگونگي انجام رزمايش سايبري و ساختار شبكه در سطح دستگاه هاي اجرايي استان مركزي پرداخت و افزود: يكي از اهداف ما در اين موضوع اين است كه مديران دستگاه هاي اجرايي بيش از گذشته حساس باشند و تمركز بيشتري موضوع داشته باشند، زيرا دشمن تهديدات خود را از طريق فضاي سايبري آغاز كرده و ما بايد هوشيارانه عمل كرده وتوطئه هاي آنانرا در اسرع وقت خنثي كنيم.
در پايان جلسه حسن ميرزاخاني رئيس سازمان امور اقتصادي و دارايي استان مركزي، ضمن خير مقدم و تبريك ولادت امام حسن مجتبي (ع) افزود: براي ما بسي افتخار است كه در اين رزمايش در كنار شما عزيزان بتوانيم گامي برداريم.
وي بيان كرد: مهم ترين نبرد دشمن با ما جنگ اقتصادي است و هدف، ضربه زدن به معيشت مردم است كه اين امر با توجه به منويات مقام معظم رهبري و اجراي سياست هاي اقتصاد مقاومتي و تلاش در راستاي تحقق حماسه اقتصادي و اقدامات موثري كه در سطح وزارت متبوع انجام گرفته، به شكست دشمنان منجر شده است.                     
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر