۰۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۴۳۸۶
احمدی در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان زنجان بیان داشتند:
معاون سیاسی و امنیتی زنجان گفت:غربیها در رأس آن آمریکا چندین سال است تبلیغ می کنند و جنگ روانی به راه می اندازند و حتی تهدید جدی می کنند که ما حتی فضا را در اختیار داریم و همه ماهواره هایی را که برعلیه ماست نابود خواهیم کرد. یعنی علناً برعلیه بشریت و برعلیه کشورهای جهان سوم و یک وضعیت خطرناکی را رقم زده اند.

شورای پدافند غیرعامل استان زنجان تشکیل جلسه داد.

احمدی معاون محترم سیاسی و امنیتی در این جلسه بیان داشت: در خصوص بحث پدافند غیرعامل مقام معظم رهبری( مدظله العالی) تأکید بسیاری دارند و این راه طولانی، راهی است که باید هر روز شعله ورتر از قبل باشد.

وی افزود : الحمدلله نسبت به گذشته اقدامات خوبی صورت پذیرفته است و گامهای اساسی را در این وادی بر می داریم. هزینه های سنگینی که دشمنان ما و دشمنان انقلاب اسلامی در حوزه پدافند غیرعامل گذاشته اند، هزینه های سنگینی است و هر روز هم به این سرمایه گذاری افزوده می شود.

جانشین شواری پدافند غیرعامل استان در ادامه ابراز داشت : هزینه هایی که جهان غرب در این حوزه می کند دقیقاً بر ضد بشریت است. یعنی سوء استفاده از علم و حقوق بشر، ابزار و دانش برعلیه بشریت. تا جایی که در اخبار بارها شنیده اید دشمن با تمام توان و استخدام همه علوم روز، آن هم نه در یک امر خاص، بلکه در همه سطوح اقدام می کند. یعنی آنهاچندین سال است تبلیغ می کنند و جنگ روانی به راه می اندازند و حتی تهدید جدی می کنند که ما حتی فضا را در اختیار داریم و همه ماهواره هایی را که برعلیه ماست نابود خواهیم کرد. یعنی علناً برعلیه بشریت و برعلیه کشورهای جهان سوم و یک وضعیت خطرناکی را رقم زده اند.

در ادامه  احمدی افزود: خوشبختانه ایران تنها کشوری است که بدون وابستگی به کشورهای غربی و با اهداف کاملاً صلح آمیز جایگاههای بسیار مهمی در حوزه علم و فناوری و دانایی و توانایی کسب نموده است. این واقعاً حرکت بزرگ و عنایت بزرگی است که از دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی و با تلاش دانشمندان جوان ایرانی بدست آمده است. در حال حاضر بشریت چشم به کشور ایران و فعالیت صلح آمیز آن دارد که این موضوع مسئولیت ما را سنگین می کند. هر کس که دستی در کار دارد کماکان باید شبانه روزی کار کند و به نیازهای بشری و مبارزه با تهدیدات جدید که خطرناک است برای آینده همه بشر روی زمین پاسخ دهد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر