۱۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۴۰۶۹۴
نماینده ولی فقیه درگلستان گفت: بسیج مسئولیتی در قالب خدمت رسانی بی منت به مردم مهمترین پدافند غیر عامل در برابر دسیسه های دشمنان است.
آیت الله نور مفیدی نماینده، ولی فقیه در استان گلستان در جمع اعضای شورای پدافند غیرعامل گفت: دشمن به دنبال سست کردن عناصر دینی و مذهبی در بین آحاد مردم و شکاف بین مردم با نظام اسلامی است.

وی با اشاره به تغییرات رفتاری دشمنان از تهدیدات سخت افزاری و نظامی به جنگ اقتصادی و روانی در جامعه بر هوشیاری و آمادگی کامل مردم و مسئولان تاکید کرد و گفت: دشمن به دنبال سست کردن عناصر دینی و مذهبی در بین آحاد مردم و شکاف بین مردم بانظام اسلامی است.

آیت اله نورمفیدی افزود: بسیج مسئولیتی در قالب خدمت رسانی بی منت به مردم مهمترین پدافند غیر عامل در برابر دسیسه‌های دشمنان است.

علی اصغر طهماسبی دبیر شورای پدافند غیر عامل استان هم در این نشست گفت: جنگ روانی، تهاجم فرهنگی، تغییرات در ذائقه دشمنی‌ها، بیوتروریسم و خرابکاری‌ها در بخش نرم افزاری از شیوه‌های جدید دشمنان است.

تجری مدیر عامل پدافند غیر عامل گلستان همچنین گفت: در حال حاضر ۱۴ کارگروه داریم که پایش، شناسایی، کاهش آسیب‌ها و تداوم اقتدار ملی از اهداف این کارگروه هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر