۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۴۰۶۶۹
نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان:
به مناسبت هفته نکوداشت پدافندغیرعامل زینلی تختی به همراه کارشناس پدافندغیرعامل با حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی،به مناسبت هفته نکوداشت پدافندغیرعامل زینلی تختی به همراه کارشناس پدافندغیرعامل با حضرت آیت الله نعیم آبادی نماینده مقام معظم رهبری در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

در این جلسه زینلی تختی مدیرکل پدافندغیرعامل ضمن تسلیت به مناسبت اربعین حسینی، در ابتدا به بیان تعاریف، اهداف و توضیحات کلی پدافندغیرعامل در حوزه های مختلف پرداخت.

ایشان به تشریح جایگاه مهم پدافندغیرعامل در جامعه و تاثیرگذاری آن بر زندگی مردم پرداخت :

زینلی تختی افزود: مردم با ارزش ترین سرمایه های کشور محسوب می شوند و آموزش، حفاظت و صیانت از مردم در برابر حوادث امری بسیارمهم است و ادامه داد :هفته پدافندغیرعامل فرصت مغتنمی است تا با آموزش و فرهنگ سازی، پدافندغیرعامل را در جامعه نهادینه کنیم که یکی از ارکانی که میتوانند کمک ویژه ای به تبیین رعایت الزامات پدافندغیرعامل در میان مردم کنند ائمه جمعه هستند.

 در این دیدارامام جمعه بندرعباس ضمن اشاره به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با مسئولین پدافندغیرعامل کشور و بیانات ایشان در خصوص پدافندغیرعامل اظهار داشت: آگاه سازی جامعه و مردم در زمینه پدافندغیرعامل بسیار مهم است و اداره کل پدافندغیرعامل و صدا و سیما تلاش کنند تا باعث ارتقاء سطح آگاهی مردم استان در زمینه پدافندغیرعامل شوند.

آیت الله نعیم آبادی افزود: پدافندغیرعامل نقش مهمی در افزایش امنیت و رفاه مردم دارد و باید پدافندغیرعامل جدی گرفته شود.

ایشان در آخر با اشاره به اهمیت موضوع پدافندغیرعامل تاکید کرد که هماهنگی لازم را جهت آگاه سازی مردم در این خصوص را با ائمه جمعه استان انجام دهند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر