۰۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۳
کد خبر: ۴۰۶۱۴
روز گذشته به مناسبت هفته پدافندغيرعامل بازديدي از ايستگاههاي پمپاژ آب و سد چشمه لنگان و مسير تأمين آب شهرستان فريدونشهر توسط صفري مديركل و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان به همراه اسدي فرماندار و مسئولين شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار پایداری ملی، روز گذشته به مناسبت هفته پدافندغيرعامل بازديدي از ايستگاههاي پمپاژ آب و سد چشمه لنگان و مسير تأمين آب شهرستان فريدونشهر توسط صفري مديركل و دبير شوراي پدافند غيرعامل استان به همراه اسدي فرماندار و مسئولين شهرستان انجام شد. در اين بازديد ايستگاههاي پمپاژ كه داراي رعايت الزامات پدافندي بوده و تأسيسات حفاظت از منابع آب با انجام مطالعات پدافندي در حفظ ونگهداري و جلوگيري از تهديدات بيوتروريسم و ايمن سازي و مصون سازي از رخدادهاي دشمن پايه داراي تهديدات پدافندي مي باشد مورد تأكيد قرار گرفت . همچنين آنچه را كه نياز به پيگيري هاي استاني و شهرستاني براي ايمن سازي و مصون سازي كامل از منابع آب شهرستان مي باشد از جمله تكميل تأسيسات حفاظتي و ايمني و رصد و پايش تهديدات مورد بررسي قرارگرفت . مديركل پدافند غيرعامل استان آمادگي خود را جهت همكاري و پيگيري هاي لازم در خصوص اقدامات مصون ساز و ايمن ساز كه منجر به تأمين امنيت آب مي گردد را اعلام نمود.

بازدید مدیرکل پدافند غیرعامل استان اصفهان از سد چشمه لنگان و ایستگاه پمپاژ آب شهرستان فریدونشهر به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر