۲۸ آبان ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۷
کد خبر: ۳۶۵
معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت:
معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: حمایت از تولیدات داخلی سبب شکستن تحریم هاست و دولت باید به صنعتگران توجه ویژه داشته باشد.

محسن صالحی نیا روز شنبه در جمع صنعتگران، کارآفرینان و مسوولان صنایع شهرستان مبارکه اظهار کرد: باید به تولیدات داخل اهمیت داد زیرا تولید مستمر سبب برطرف کردن مشکلات موجود می شود.

وی افزود: بخش تولید با مشکلاتی همچون نبود امکان استفاده از اعتبارات مدت دار و منابع بین بانکی برای گشایش اعتبار اسنادی، کاهش امکان واردات مواد اولیه، افزایش شاخص های قیمتی تولیدکننده و قیمت عوامل و نهاده های تولید، تفاوت در معادل ریالی نرخ ارز و منابع جاری مواجه است.

معاون امور صنایع و اقتصادی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: افزایش سقف اعتبار واحدهای تولیدی، شتاب دهی در اعطای سرمایه در گردش از محل منابع صندوق توسعه ملی و رعایت دقیق سهم بخش صنعت و معدن از تسهیلات بانکی با توجه به بخشنامه بانک مرکزیریال از راهکارهای تامین نقدینگی است.

در این نشست، مدیران صنایع موجود در شهرستان مبارکه به بیان مشکلات خود در عرصه های مختلف صنعت پرداختند و راهکارهای موجود را برای برطرف کردن این مشکلات پیشنهاد دادند.

شهرستان مبارکه با 142 هزار نفر جمعیت در 45 کیلومتری جنوب غربی اصفهان قرار دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر