۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۳۵۴
پوردستان با اشاره به فرار پهپاد آمریکا از حریم هوایی ایران:
فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: فرار پهپاد آمریکا از حریم هوایی ایران نشان از دید عمیق نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا دارد که کوچک‌ترین حرکت‌دشمن را زیرنظر دارند و مقابله می‌کنند.

محمود احمدي نژاد در اين مراسم با اشاره به ويژگي هاي ملت سرافراز ايران اظهار كرد: همه بدخواهان كه خود را در مركز قدرت جهاني مي بينند و تمام بدخواهان در داخل كشور كه غافلانه و خودخواهانه با آنها همراهي خواهند كرد، بدانند كه ملت ايران هرگز از رسيدن به عزت دست برنخواهد داشت.
احمدي نژاد گفت: اگر برخي كه به نمايندگي از ملت ايران در صحنه حضور دارند، بد عمل كنند اين ملت همانند يك رودخانه زلال تمام آلودگي ها، بداخلاقي ها و خودخواهي ها را پالايش مي كند و آن آلودگي ها را نيز پاك خواهد كرد.
وي افزود: ملت ايران به دنبال استقرار صلح و عدالت در سرتاسر جهان است و البته اولويت آن نيز ايران عزيز اسلامي است.
رئيس جمهور با بيان اينكه در سفر به نيويورك در پاسخ به برخي خبرنگاران كه اصرار داشتند، فضا عليه ايران را ملتهب نشان دهند، از آنان سوال كردم كه اصولا جنگ با ايران به چه منظور بايد انجام شود و چه كسي جرأت جنگ با ايران را داشته و تصور مي كند كه مي توان با جنگ اين ملت را ساقط كرد، گفت: ملت ايران كه شعر، ادب، پاكي، محبت، عدالت، برادري و بسياري از زيبايي هاي ديگر در ارتباطات و فرهنگ آنها وجود دارد، اهل حمله و تجاوز به هيچ كشوري نيستند، اما در دفاع بسيار پيشرفته و قدرتمند بوده به گونه اي كه تاريخ نشان داده كه هر دستي به سمت ايران دراز شود، قطع خواهد شد.
در اين مراسم پيش از سخنان رئيس جمهور و آغاز جلسه مشترك هيئت دولت با جوانان، ده مرده استاندار لرستان به نمايندگي از استانداران سراسر كشور سخناني را ايراد كرد.
همچنين قرائت سوگندنامه به طور گروهي از سوي جوانان و بيان مطالبات جوانان ايراني اسلامي جهت طرح در نشست هيئت دولت توسط يكي از جوانان از ديگر برنامه هاي اين همايش كه عنوان صلح و عدالت جوانان را داشت، بود.
از مصوبات اين جلسه هيئت دولت مي توان به تخصيص بودجه براي حمايت از پژوهش هاي نخبه هاي استاني و همچنين رفع موانع جذب نخبگان استان ها در دستگاه هاي اداري، رفع مشكل وام ازدواج و احداث و فعال كردن پارك هاي علم و فناوري در سراسر كشور اشاره كرد.
يكي از مصوباتي كه در اين جلسه به تصويب رسيد، بحث احياي سازمان ملي جوانان بود، پس از مطرح شدن اين پيشنهاد از سوي جوانان حاضر، رئيس جمهور به محمدرضا رحيمي معاون اول خود دستور داد تا در اولين فرصت لايحه احياي سازمان ملي جوانان به مجلس شوراي اسلامي ارسال شود.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، جلسه مشترك هيئت دولت با جوانان نخبه و برگزيده با هفت مصوبه و قول رئيس جمهوري براي بازديد جوانان كشور از جزاير سه گانه خليج فارس و طرح هاي عمراني و صنعتي بزرگ كشور همچون عسلويه به پايان رسيد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر