۲۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۳۴۸۰
بروجردی :
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حماسه سیاسی با حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات رقم خورد و نظر رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی تامین شد.

  علاءالدین بروجردی  به حضور پرشور مردم در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها گفت: حضور گسترده مردم در این دور از انتخابات بسیار بیشتر از معیارها و استانداردهایی است که در روال عادی در این زمینه وجود دارد. مردم از همان ساعت آغاز به کار رای‌گیری در شعب اخذ رای حاضر شده و ما شاهد صف‌های طولانی در شعب اخذ رای بودیم.

وی افزود: لبیک ملت بزرگ ایران به ندای رهبر معظم انقلاب در خلق حماسه سیاسی بهترین نمره را به خود اختصاص داد و طبق معمول ارزیابی‌های غلط آمریکا، انگلیس و ‌رژیم صهیونیستی و طراحی‌های آنها در خصوص حضور کمرنگ مردم در انتخابات با شکست مواجه شد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: پاسخ دندان شکن مقام معظم رهبری و آمریکایی‌ها بعد از رای‌گیری نشانه دیگری از صلابت نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل دشمنان بود. دیروز حماسه باشکوه توسط ملت ایران رقم خورد و من معتقدم که نظر مقام معظم رهبری در خلق حماسه سیاسی تامین شد.

 

بروجردی اضافه کرد: من برای دادن و برای اینکه وقت کمتری را صرف کنم به شعب مختلف اخذ رای رفتم که می دیدم در همه جا صف های طولانی تشکیل شده و این نشانه رای مردم به نظام و ولایت فقیه بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر