۲۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۴
کد خبر: ۳۴۵۷
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي گفت: حضور گسترده مردم با بصيرت و فهيم كشور در صحنه انتخابات، پاسخي محكم به تحريم ها و تهديدهاي دشمنان و بيگانگان عليه نظام جمهوري اسلامي ايران است.
«سيدمحمد حسيني»  افزود: ملت ايران فردا(جمعه) با حضور حماسي در انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، توطئه‌هاي دشمنان را خنثي و نقش بر آب مي كنند.
وي ادامه داد: رسانه ‌هاي بيگانه و بدخواهان نظام اسلامي ايران از مدت‌ها پيش درصددهستند تا با منفي بافي، دروغ پردازي و ايجاد فضاي متشنج، حضور مردم در يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري را كم رنگ جلوه داده و با مشكل مواجه سازند، اما حضور حداكثري ملت ايران در پاي صندوق هاي راي، پاسخي كوبنده به تبليغات سوء آنان خواهد بود.
وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي تصريح كرد كه منظور از حماسه سياسي، حضور حداكثري و گسترده مردم در انتخابات است و همه بايد تلاش كنند تا انتخاباتي با مشاركت بالا در كشور برگزار شود.
حسيني يادآور شد: مردم با بصيرت ايران فردا آرمان هاي انقلاب اسلامي و شهدا را در پاي صندوق‏هاي راي متجلي مي كنند.
رييس شوراي فرهنگ عمومي كشور به جانفشاني رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: رزمندگان با ايثار و جانفشاني، موجب توسعه كشور در ابعاد سياسي، اقتصادي و فرهنگي شدند.ايثار شهدا موجب حفظ كشور از گزند دشمنان شد و مردم و مسوولان نيز امروز بايد با حضور گسترده در پاي صندوق هاي راي، قدر‏داني خود را نسبت به جانفشاني شهدا بيان كنند.
حسيني با تاكيد بر اين كه نظام جمهوري اسلامي ايران براساس مردم سالاري ديني استوار است، يادآور شد: ويژگي‏هاي نظام سياسي ايران موجب ايجاد يك الگوي بدون ايراد براي مسلمان منطقه شده است.
عضو شوراي عالي انقلاب فرهنگي، جايگاه جمهوري اسلامي ايران در عرصه بين المللي را بالا دانست و افزود: امروز ميهن اسلامي ايران به عنوان يك كشور تاثير‏گذار در ابعاد بين‌‌المللي شناخته شده است و در تمامي زمينه ها حرف براي گفتن دارد.
حسيني با تاكيد بر اين كه اهالي فرهنگ هنر و رسانه نيز به سرنوشت كشور علاقه مند هستند و به آن مي انديشند، گفت: اصحاب فرهنگ هنر و رسانه روز ۲۴ خرداد ماه با حضور گسترده پاي صندوق هاي راي، علاوه بر صيانت از آرمان هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و حمايت و پشتيباني از رهبري معظم انقلاب، حماسه سياسي ديگري را رقم خواهند زد.   
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر