۱۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۳۳۶۵
مدير كل پدافند غير عامل استانداري فارس:
مدير كل پدافند غير عامل استانداري فارس بر تشريح سند راهبردي پدافند زيستي كشور تاکید کرد.

مدير كل پدافند غير عامل استانداري فارس طي نشستي با حضور دستگاههاي عضو در قرارگاه زيستي استان نسبت به تشريح سند راهبردي پدافند زيستي كشور و اهم فعاليت هاي قرارگاه زيستي استان و انجام رزمايشهاي متنوع در حوزه هاي مختلف زيستي تاكيد كرد .

نجفي يزديدر اين نشست ضمن مرور بر سند چشم انداز بيست ساله جمهوری اسلامی ایران و قرار گرفتن در مسير " پيشرفت " به عنوان يك اولويت به ابعاد سياست بازدارندگي اشاره کرد و گفت: لزوم سياست بازدارندگي هوشمندي استراتژيك است و مي بايست اين مهم در همه عرصه هاي زير ساختي كشور به عنوان يك راهبرد اجرائي و عملياتي سرلوحه برنامه ها قرار گيرد .

با توجه به نامگذاري سومين ماه سال به عنوان پدافند زيستي توسط سازمان پدافند غير عامل كشور توجه به اين مهم و ايجاد ساختار قرارگاه زيستي استان و شهرستان ها گامي مؤثر در ساماندهي سيستم بومي پدافند زيستي در استان به منظور تحليل شرايط محيطي و اولويت راهبردي و اتخاذ خط و مشي هاي مناسب در حفاظت از قلمرو زيستي ، محيط زيست ، دام و طيور و .... است .

مدير كل پدافند غير عامل استانداري فارس ضمن اشاره به كليت تعاريف بحران زيستي و تهديدزيستي و ابعاد وسيع آن به ضرورت فعاليت كليه دستگاههاي مسئول در حوزه تامين سلامت زيستي تاكيد و همچنين انجام رزمايش هاي مشابهي در جهت اين مهم را در دستور كار قرار داد 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر